Meli - pruprietà è influenza supra u corpu

I prupietà benéfici di a melia sò stati cunnisciuti finu à l'antichità, è oghje di stu pruduttu si usa in a medicina ufficiale è populari. Ci sò parechji varietà di sta mancanza naturale cù i so vantaghji. A varietà di propietati utile hè assuciata à una cumpetizione chimica rienca, chì in questa produtore apicultura, ci sò vitamini , macrosi è microelementi, è ancu à l'acidità è l'altri sustanzi.

Propizziu è influenza in u corpu di u meli

Questa dulzura naturale pussedi antibacteriale è antivirali, perchè hè cunsigliu per rinfurzà a immunità è per trattà i friddi. Avà influenza praticà l'attività di u sistema nervuali, aiutà à trattà cun un moddu è l'insomne. L'influenza di u meli nantu à a prissioni hè di causa di a prisenza in a cumpusizioni di acetilcholine - una sustanzzioni chì prumove l'espansione di vini bianchi, chì aiuta à a riduzzione di pressione di sangue. U pruduttu di l'apicultura aumenta u tonu è dà forza, dunque hè cunsigliu per manghjà i pòpuli invagati in u travagliu fisicu è mentale fisicu.

L'influenza di a melia nantu à u cori hè assuciatu cù a so capacità di migliurà a circulazione coronaria è stabilizzà u cursu di i prucessi metabolichi in i musculi di u core. Questa dolce hè un effettu pusitivu annantu à u miocardiu è u statu di i navi. L'utilizanu durante u trattamentu di l'anemia, perchè a cumpusizioni di u melatu includenu sustanzi chì aiutanu nurmalizà u livellu di l' emoglobina . L'influenza di a melia nantu à u fianu hè assuciatu cù a presenza di una quantità maiò di glucose, chì furnisce nutrimenti à i tessuti di l'urganu è favurizzioni di i prucessi metabolichi. A dolci dolci aumenta u deposimentu di glucose. Un ghjornu un adultu hà bisognu di manghjà un massimu di 150 g. Questu tratta naturali include enzimi chì prumove a digestioni normali di l'alimenta. Pudete aduprà u meli cum'è antisepticu in a presenza di ferite nantu à a pelle.