Statins - "per" è "contru"

E nivuni elevati di trigliceridi è u colesterolu in u sangue sò cunsiderate una cundizione periculosa chì pò pruvucà l'evoluzione di malatie cardiovascular. Per riduce a cuncertazione di sti compostu sò prescritti drogi speciale, corsi longu. Hè impurtante per un sughjettu di pisà tutte l'argumenti prima di esse stati statali - pro è contra, pagà attentu à l'effetti side di sti medicazione è e pussibbilitati cumplicazioni di a terapia.

I beneficii è dannu di i stati per u corpu

A pruduzione di u colesterolu hà parechje stanzi prublemi cun u sviluppu di una enzyme chjamata mevalonate. A statina interferenu cù a so furmazione in un stadiu iniziu è, per esempiu, bluccà a produzzione di trigliceridi è u colesterulu.

Duranti a ricerca medica è l'esperimenti, truvava chì i droghe in questi anu pussutu l'effetti posittivi:

  1. Reducing the amount of colesterol in plasma sangue (totale - da 35-45%, preghjudiziu - à 45-60%).
  2. Reducing the risk of diseases of the cardiovascular system, the prevenzione di attache di cori, ateroesclerose, infierru, attaccamentu ischemic.
  3. Ablissement di a furmazione di i composti di colesterol in u fegato.
  4. Aumintari a cuncintrazioni di apoliproteina A è colesterol utilitaire.

Inoltre, l'usu di statins hè per migliurà a salute di i malattii, anche in prisenza di e patologici cardiovascular da rinfurzà è di limpezza i muri di i vini. À u listessu tempu, sti medicazione ùn anu micca un mutinu mutegénicu è carcinogeni.

Malgradu u latinu evidentu di i medicini scritti, i specialisti ricumpenci sò menu pruspettivi. Questu hè dovutu da parechji effetti secundarii di u so statins:

  1. Dimissione in u nivellu di not only harmful, ma ancu di u colesterulu chjamatu, chì hè necessariu per u funziunamentu standard di u corpu, mantendu l'elasticità di i vini.
  2. Effetti negattivi nantu à u parenchima parchemu in suppressing a produzzione d'enzimi chì precedenu u colesterol.
  3. A ricuperazione ràpida di l'antica concentrazione di colesterulu altu à a terminazione di u cursu di a terapia, chì furzò a pillola per piglià quasi tutta a vita.

In più di sti prublemi, ci sò parechje altri difetti grevi di tali droghe.

Eterni periculosi di e statini

I fenomeni cchiù cumuni sò:

Trà l'effetti sekundamenti più perikulati di i statins, ci sò persistenti disturbi di u funziunamentu. Parechji sperimenti anu dimostratu chì, in parechji casi di trattamentu cù i droguesi cunservati, indebulimentu in memoria, funzioni di parlà, attività cognu e motore. Certi malati sùffrenu attacchi di curretta di amnésia, quandu una persona hè incapaci di formà l'ultimi ricordi.

Cusì, pigghiannu statins hè necessariu solu in i casi estremi:

  1. A malatia ischemica cun risichu risicatu di un attachete o infieru di cori.
  2. Terapu di u sindromu coronariu.
  3. Cirurgia reconstructiva in i vapuri coronari o cori.