Circunfianza umbilicale circundante à u collu 1 ora

A volta chì a mamma futura durante u prossimu prugrammu di u duttore cù l'ultrasoundu, sente da i medichi chì u zitellu hè circundatu da un cordone umbilicale à u collu 1 ora. Pensemu à più cunsultà ciò chì i consegwenzi di stu finominu pò esse è se hè cusì cusì periculosu, per dì.

Perchè pò esse una sola corda di u cordone umbilicale à u collu durante u gravidenza?

Immediatamente fate una risolazione chì stu statu ùn hè micca cusì peligrùttu cum'è parechji pensanu à u mare. In ogni casu, u duminiu eseguisce un cuntenutu constantu da i medichi U più grande periculu in quellu fenomenu si lamenta à u zitellu in u prucessu di dà nascita. Per quessa, attrizzatori cuntinuanu sempre a seguitu a pusizione di u fetu in l'utru, se un zicchinu si trovi. In a maiò parte di i casi, i partenzi cù un allungamentu à una cordula sò realizati senza cumpressioni.

Se parlate direttamente nantu à e razze di quale stu feniu hè osservatu, dopu, in regula, hè:

In più di i ragiunate di supra, una situazione analogica pò esse u accidintali.

Cumu hè u diagnosticu di stu fenominu fattu?

A deteczione di una tale violazione hè pussibile solu cù l'aiutu di i diagnostichi ultrasonsi. In ogni modu, anche quandu, in u risultatu di l'studiu, un cordone di u cordone umbilicalu fù truvatu volta à u collu di u fetu, questu ùn vole micca affissà chì si ferma finu à u mumentu di u cunsigliu.

U sviluppu di sta situazione hè pussibule in dui direzzione: u zitellu scrivarà e crochet desaparecerà o, contru à u cuntrariu, invece d'un accentu soli, esisti un doppiu. Per quessa, assai impurtante in stu casu hè a cumpurtamentu di ultrasound in dinamica. Sicondu statistichi medichi, solu u 10% di sti situazzioni finiscinu in parechje cumpetite.

A attenzione particulari à u diagnosticu di sta cundizione hè datu à u flussu di sangue. Determina a so viulazione cù u cardiotocograficu. Hè precisamente questu chì facenu pussibule esse pricate per esse se a prisenza prisente porta a l'ipoxia. In a presenza di l'ipoxia, a doppleretria hè realizata, chì permette di definisce l'intensità di u flussu di sangue.

Se ci sò suspetti di a pussibilità di l'evoluzione l'ipoxia, a ricerca hè rializata à repetidamente, perchè Quandu a pusizione di u fetu cambia, a cundizione di u zitellu pò ancu cambià.

Chì deve fà cù una sola cordula cù u cordone umbilicale?

Quasi prima di a 37 simana di gravidenza, i medichi ùn anu fughjatu nantu à sta situazione, salvu chì l'accusazione porta à u sviluppu di l'ipocesi. In regula, sta situazione pò esse appare è scumpressate diversi volte à u principiu di u prucessu di nuvità. Per quessa, qualsiasi misura particulare in questu sensu, i medichi ùn avete micca, vighjàvanu u statu di u zitellu è a mamma per ella.

U più gran periculu per u zitellu hè un spaziu, pocu singulari, ma multiplicazione speditu in u coddu. In regula, in casu di stu casu, u sviluppu di famiglia di osigurimu hè casi inevitabbile. Tali conditione pò causarii una violazione di l'evoluzione intrauterine, cum'è u travagliu di l'organu entu: i cambiamenti di i prucessi metabolichi cambiani, e possibbili adaptativu, u sistema nervuali di u fetu hè danatu, ecc. Una situazione simili pò ancu guverni di una violazione di u prucedimentu di sangue à l'estremità suprema è u collu. Se ci hè un forte rinunciu di u cordone umbilicale, per via di scurciate a so longu per una coliszione in u collu, hè una pussibilità di u distuitu prematuru di a placenta è l'entru sidu.