Cumu avemu a nostra alchie perde u pesu?

A question hè interessante. Sfurtunatamente, ùn ci hè nisuna infurmazione detallada nantu à questu o hè stata cunservata parziale.

A storia di u Re di Inglesi Ròdu u Cunqueru hè tantu largamente saputu chì era stofo chì i so cavalli ùn pudìanu micca firmatu. Dopu hà decidiu à abbandunà eterna di l'alimentazione è esse ... à u vinu! Bonu, a Borgonnià - chì duverebbe d'ellu ... Quale hè a storia, hè silente, ma apparentemente nunda di bon ... Almenu hè un excelente example di cumu si i nostri antenati (a più distanti) perde pesa ... in abbundanza ...

Ùn avale micca aviani, ma solu l'antichi

Tuttavia, a Grezia antica è a Roma antica eranu pruteghji nantu à nutrimentu propiu è un stiltu di salute. Erodotu hà cunsigliatu per manghjà più pesci, è glurificà l'alivi. Aristòtilu pressu più nantu à esercizii fisichi è e classi cù una spada. Lucreziu anu veneratu bè cù a so prustituzione, è l'Eggiani - alli. Sèneca li piacia à spettulare annantu à l'astinenza è a moderazione in tuttu, è Diogene - ha purtatu a so barrica u principiu di limitazione di l'abitudini, l'abbandunà u primu, edite l'acqua da u ciuman, cum'è i peri ...

Ma se vulete generalizà tuttu questu, poi vole chì i dieti muderni piglianu l'urighjini è a so basa - a restrizzioni di crescenu, ligumi è l'exercitu. Questu hè, cumu si a nostra avvessi perde u pesu, o più biendu, quand'elli eranu cunsigliati da i filòsufi è l'oratori antichi, ùn ùn difiere assai di ricunniscenza muderna, ricunniscenza nantu à nutrimenta sana.

Avemu i nostri averi perde un pesu à tuttu?

Hè più probatu, avianu a perdiri un pesu! U travagliu duru in u campu è in casa, a mancanza di tecnulugia, a crescente fisica - è u risultatu hè oblicu: perdita di u pesu, è in un annu magicu è distrofia. Ùn hè bisognu à nimu chì in Russia a parola "magre" significava zoppu, malu, poviru ... per esempiu "l'annu turnò da esse ghjustu - a siccità si manghjò tuttu u pane ... Eh, dolci, fratelli, hè malviziu ..."

Allora, chì i nostri averi ùn avianu micca finu à i dieti. Sì, è in generale una figura femina hè un prublemu di moda ... In i tempi anziani, e bride si sò stati valutati à pena - "spedinu".

E ora quì è quì. Trà l'indiani di u Boliviu, una zoppa fugliale hà pocu possibbi di casu - in sicretu a tradizione lucali, una donna cumera dani nascita à i zitelli più sani ...

A dieta di fasting?

Eppuru, sicuru, i restrizioni cuscietivi in ​​nutrimentu eranu - era fasting. Duranti u viaghju, cum'è l'oghje, manghjendu l'alimentu veloce hè limitu, per suprattuttu, u cuntenutu calanicu di l'alimentu cai finamente (quandu l'abbundanza di prudutti di "dolce" com'è avà i nostri averi ùn pudessinu vede), stu cuntu era ancu perde u pesu.

Ma chì era successu - ùn ci hè bisognu di idealizà i nostri antenati, tutte sicurezza un scopu famoso - una festa di a matina a notte è cusì in tutti i vacanzi, cù l'assicuranza di tuttu u fast food.

Nanzu, cum'è oghje, chistu causò cumplicazioni di e malatiene e l'indignazione di i tratti digestivu (diarrea, flatulence, vomiting, etc.). Duranti i ghjorni è simane di u viaghju, u nostru corpu hè scantatu da l'alimentu tipicu, nativu, perchè ùn pò micca saltà brusgiate da un à l'altru - da a dieta (vedi fieru) à "nurmale" (vedere u fast).