I platini di porcellana

A tavola di porcellana, inclusi plates, hè statu un segnu di a cunsistenza di i patroni è u so gustu eccezziunale per più di un seculu. Solu necessariu di pruvà pruduzzioni di tali prudutti in un affari, cum'è tutti l'altri pezzi chì pareveru avutru, incunificate, micca abbastanza refinatu.

L'assortiment di platti di porcellana hè bella. Questa hè un pianu profunnu, è chjucu, è di porcellana. Per ùn menziunà i modi di decorazione, per quellu chì certi voti si ponu più cusì una opira di l'arte. In ogni casu, i platini bianchi di porcellana cù modesti monogrammi d'oru ùn sò micca menu nobili.

Particularmente interessanti sò antichi, antichi pezzi di porcellana, priservatu à questu iornu in musei è coltureori. E mostra di tali platti sò veramente magnificu è impalpable.

Cumu distinguisce questa china?

In a tenda, ùn pudemu micca avvalutatu a cumpusizioni di i piatti nantu à u scontru è a pruprietà di u materiale. Allura quantu distingue questa porcellana da ceramica è ceramica?

Prima di tutte e cose, fighjate à u platu, mandendu à a lume. A porcellana splei via, è a facia ùn manca. Avete bisognu di vede dinò à u fondu di u platu - ùn deve micca esame di u rimulu, chì u doppia fumera di a porcellana assume chì a seconda ora hè digià fattu cù u glaze applicata. È se u zuccaru à questu tempu serà nantu à u fondu, si funnu, è a platu seguiteghja à a superficia. Prima di u secùtimu focu, u glaze di u fondu di a porcellana (pate è figurini) hè eliminata.

Di sicuru, circate di furtificà a farsa, u pruduttu pò bordu u pilatu di glaze di u cuttuni sottu à u pianu cù lapis ordinariu. Ma ci sò altre modi sicuru per stabilisce l'autenticità di u pruduttu. Hè bisognu à sente a porcellana: quandu tocca è ancu u toccu chjucu, hà un tono chjaru è altu, mentri in facia, ancu u più beddu, hè sorda è bassa.

À u tempu, ancu a bestia di qualità hè coperta cù una reta di petite fissure - ùn hè micca cunzidiratu un difettu, perchè hè un prucessu naturali. Ma un pianu di porcellana ùn hè micca mai coperto cù una spider di a spider. Craci, sò inadmissibile per ella.