La Casa Turca di Kaitaz


L'attrazioni hè in u picculu cità di Mostar di Bosnie-Herzégovine . Hè una bella casa in quale a cunservazione è l'apparenza sò cunzidenza curretta per 4 giaddi. Hè un locu naziunale di a UNESCO di a UNESCO.

Storia di l'ocurrenza

A casa di Kaytaz hè stata custruita in a fine di u XV sèculu. I turchi anu duminatu à quellu tempu, perchè l'edificu hà assorbutu quantu pussibuli tutti l'intricacies di l'architettura ottumana. A casa teni porte masivali di lignu, una fonte obligatoria chì vènenu da una manta di cobre in u courtyard, cunforti banche per u restu. In u sicondu ghjuvendu pruduca una stazione angura è impetuble - in i migliori tradizzioni di l'era otomana.

A casa hè una veranda a bocca. Se si sò furtunatu per arrivà quì, avete una bella vista di u fiumu Neretva , cusì sia sicuru di piglià una camera cù voi.

Interior decoration

I turisti spessu ùn crèdenu chì a casa di Kaytaz hè residente. Tuttu quì tuttu aspetta u tempu. Per più di 4 seculi, appartene à i membri di una famiglia chì cura cù cura è cù l'amore restaure à l'statu di u primu uriginale chì entra in l'internu: mobili, tappe, cortini, stuoie, lamponi è robba uniformi. Tuttu ciò chì ùn pò micca esse restauratu da a dilapidazione hè creatu novu, cum'è copre l'original.

U marcatu di a casa turca Kaytaz hè un bevande eccu, chì hè offru à i viaghjatori eccu. Stu zuccaru da i petali di a rosula - un gustu inusual, un bevande refrescante.

Cumu ghjunghje?

Mostar hè un picculu cità. A maiò parte di i turchi ponu ghjunghje à pede, chì ùn hè d'utilità micca solu per a salute, ma dinò per fà e vostre imprese. A casa turca di Kaytaz hè in plexuses complexi in i strati anguli orientali. Se ùn site micca sicuru chì l'intesite, cuntate una guida.