Eculare inutile

U lugiziale sò longu addiventanu una parti integrale di l'impresa di a moda è hà cessatu di essiri un accessitimu simplice. Complementa l'imaghjini avemu sceltu è perfezziunate a nostra individualità.

E fantasìi di i diseggituri facenu tremendu e nostri cori, è avemu apertu i nostri billetori per cumprà noi un altru paru di copri di forma insula. Hè invàlidi è tradiziunali di u vetru per i vetru sò u sughjettu di cullettivu è cumplementari l'imaghjini di stili di pelle è pop stelle.

Mudelli Origgini originali

Ogni annu, i diseggituri di a moda prupone à sorpresa cù i so frames insolite per i vetru è i casi uriginali. Invece à soru cù u mondu cun ogni annu passendu addiventa sempri di più difficili. In ogni casu, avemu a vede ciò chì hè cusì rara, pudete pinsà cun vittura o vetru frames per cunquistà u mondu:

  1. Punti cù un inusual frame chì pò cambià di culore. Per quessa u bastimentu per cambià, sceta cumplete cù a pintura di u culore chjamatu.
  2. Un altru otru attuali, invintata da u designer Akin Baciogu, pò aghjustà u so patronu cù un attore integatu.
  3. Ci hè chì avà parechje spezii invechji chì ci pruteggeranu da a diprissioni invernu.
  4. Unusual sunglasses-traduttori, sicondu i so inventi, prumittimu cuncepimentu rapidamente l'amore di i viaghjatori in u mondu. Grazie à u traduttore integrate, tutte e inscriptioni serà traduttu automaticamente.
  5. U novu disignuru Billy May hè stata cun l'occhi anuali per i ciclisti. Aumintannu a larghezza di a vista nantu à 25 gradi. Stu invenzione aiutà à aumentà u livellu di salvezza in e strade.
  6. Eculazioni inude da Google. Accunciatu cusì apposta à i diseggituri. Accuncià una camera digitale, a navigazione di u telefonu, u telefunu è ancu un direttore di cuntatti trà i redes sociales.
  7. E nucevule di sole chì chjamà O2amp. Sò assai abbastanza lucali, ma li purtàvanu, pudete amparà assai nantu à a prublemi fìsica di i persone: da a freccia di u core à u cuntenutu di l'emoglobina in u sangue. E cù tutti i so super putri di l'elettronica, ùn sò micca!