Gan Ha-Shlosha National Park

In u nord d' Israele, hè un locu incantevule duv'è pudete passà un tempu chì avè tutti i "33 piacè": piacere in acqua viva cristalina, admirate the visitati naturali pittorescenu, visitate u museu archeològicu interessante, vede strutturare antichi inusual è possa un picnic right in a mezza di tuttu stu splendor. Hè u Parcu Naziunale di Gan HaShlosh in Galilee. Sicondu a rivista "U tempu" hè cumpresu in a lista di 20 parchi più belli in u mondu. Ogni ghjornu, israiliani è i viaghjimenti sò vinuti quì per piacè l'ambienti straordinaria chì regnanu quì.

Un pocu di u parcu stessu

U nomu di u parcu in Hebrew significa "l'ortu di trè". U numiru 3 hè cunnisciutu, prima di tuttu, cù l'attrazione principali di questu locu - e risorse di l'acqua , quì sò quì trè. A siconda associazione pò esse tracciata à a storia chì succideva in u 1938. In quellu annu, trè pionieri isulani (Aaron Atkin, David Musinzon è Chaim Sturman) cercatu a muntagna per un locu riescita per edità un novu kibbutz. U so caru accidenti à una mina, nuddu puderia surviglià. Doppu stu successu tràgru, tutti avìanu amparatu annantu à u locu maravigliu chì avà era statu oculatu trà i muntagni isulani sittintriunali.

A peculiarità di e fonti in Gan Ha-Shlosha Park hè chì a temperatura hè mantinuta à + 28 ° C in tuttu l'annu.

A più grande piscina (Ein Shokek) hè di circa 100 metri di longu. Da ellu pudete andate à duie fonti, chì sò più chjucu, in i passagii particulari. Andate in l'acqua deve esse moltu cù cura. Ùn ci hè micca piacè boni piacce, è a prufundità in ogni locu hè decent - finu à 8 metri. Ogni ascendenza hè furnise cun una escale cómoda, per i zitelli sò stagghichi pocu raghji pocu. In i capulavori di Gan Ha-Shloshi ùn pò micca solu pascianti, ma dinò in l'SPA-salone prisente. Pujate a to back e cù u collu sottu a curruzzione di cascate chì cuntenenu diverse fonti di altitudine, puderete uttene una rinfriscata di u rigalu stimulante. E duvete pusà nantu à una spiaggia deserta è dete quì i vostri pezzi in l'acqua, cum'è una banda di pezzu petite vinarà in tè è falla un casu rossu spiciale.

Dopu a natazioni, pudete rilassate nantu à a spiaghja, assicurata in gazebos, à tàvule o nant'à grass sua. U parcu hè permessu di purtari l'alimentari, ma ùn pudete micca custruisce un focu. L'area sana hè assai mantinuta, assai verdura, l'aria hè fresca è neta. Ci hè ancu un ghjancu botanicu picculu, induve l'arbureti ornamentali è frutti cultivate (fig, granada, pera, date, etrog).

Viaghjà di Gan Ha-Shloshi in a Galilea

Un viaghju à quellu parc naturali ùn portanu micca solu l'emozioni pusitivi di a natura di natura, ma ancu deverà impressioni dopu à l'amici di l'antica storia di queste locu.

In Gan HaShloshe ci hè una ricustruzzione interessanti di l'edificu "Homa u-Migdal", chì significa "Wall and Tower". Tali edifici cuminciaru a prisenza in Eretz Israel in i 30 di u seculu passatu. À u primu preghjudiziu era una viggilia cumuna è una muralla chì era prisenti in ogni settimentu, ma a sola peculiarità era chì eranu stati in una sola notte. U fattu hè chì in quelli ghjorni ùn ci era una lege chì dicia chì a custruione di edifici custruiuti da u fosfate di l'alba ùn hà micca bisognu di permissione. Inoltre, queste edifizii anu pruibitu à demuccarà dopu. Hè stata utilizata da i fundatorii di i novi assicurati. Per una sola notte, custruiscenu una torre cù un muru, senza teme à e sanzioni da l'autorità, è da pocu à staminazione à u tribunale. Allora in Erez Israele ci era quasi 50 settimane, chì furmanu significativamente a pusizione di i Ghjudei in a regione.

Un altru locu in u parcu di Gan HaShlosh, chì serà interessante per visità per l'adulti è i zitelli - hè un museu archeologicu. U presenta opere dedicatu à l'antichi etruschi è grechi, artifacti truvati in a vaddi di Beit She'an. Ci hè ancu un locu enternu - una strada antica in shopping, ricreata cù un altu pruduttu di realisimu, cù autentificati cunfitturi, cunfirmatorii è bè. U museu in Gan HaShloshe hè l'unicu in Israele induve pudete vede una cullizzioni di ceramica persiana è antica greca.

Trà l'attrazioni di u parcu un locu spiciale hè occupatu da un vechju mulinu. L'historiadores crede chì era custruitu duranti l'Imperu Rumanu. A data, u mulinu hè stata restaurazione è ancu travagliu, ma micca per u prugramu di produzzione, ma cum'è un museu interattivi.

Un viaghju à u Parcu Naziunale di Gan HaShlosh pò esse cumminati cù altra excursioni interessanti. Sulu solu 250 metri hè u mini-zoo australiano Gan-Guru. Quì scuntate i canguri, chì camminanu liberamente in u territoriu, i koala, i monos, i cazoars, iguanas e altre rapprisentanti di a fauna esotica.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

Park Gan HaShlosh si trova trà dui cità turistiche - Afula è Beit She'an. Da elli hè piacevule per sviluppà u trasportu persunale è publicu. Intra chisti ci hè un spedizione di bus un 412 chì si stà vicinu à u parcu.

Se vi conduite in caru da Afula , seguite u numellu 71. À u puntu, pigliate u numiru 669. Vai à u parcu durante 25 minuti (24 km). Da Beit Shean, hè ancu a strada número 669, pudete ghjunghje à u vostru destinazione solu à 10 minuti (6,5 km).