Chì per questu di u dialogu?

A cumunicazione hè un prucessu complexu di stabbilimentu di cuntatti trà e persone è gruppi sanu. Senza senza cumunicazione, a sucità umana ùn solu esse micca. Dopu a assai apparizione di u primu omu, hà diventatu a causa è prumove di l'emergenza di a società è di a civilizazione. I pupulazione muderna ùn pò micca fà senza a cumunicazione in ogni sfera di e so vita è l'attività, invechje chì una persona li piace a solità o una cumpagnia, un estruvertu o un introvertimentu. Pruvemu à pudè truvà e ragioni per un fenomenu unicu è cumunicazione, è per risponde à a quistione di perchè a persona hà bisognu di cumunicà.

U rolu di a cumunicazione in a vita umana

A risposta à a quistione di perchè una persona cumunicata traducisna a storia di a sucità primitiva. Hè da a cumunicazione chì i primi parsoni pruduciati da i gestiti è u discursu umanu sviluppatu, chì i cuncetti è designazioni di l'oggetti aparevanu, è più tardi l'scrittura. Ghjè per mezu di a cumunicazione è l'emergenza di a società, a sucità umana, hà stabilitu un tipu di reguli per a cumunicazione trà e persone.

L'impurtanza di a cumunicazione in a vita umana ùn ponu esse sottumessu. Hà una grande influenza nant'à a furmazione di a psyche umana, u so evoluzione propriu. A cumunicazione trà e persone aiuta à scambià infurmazioni, per capiscenu è capiscenu di l'altri, per amparà da l'esperienza è di sparte a so. A cumunicazione à a vita di una persona hà distingue da elli in altri alte biologichi nantu à stu pianeta.

Perchè cumunicà?

A bisognu di una persona in a cumunicazione hè determinata da a so vita naturali è di a prisenza constante in a socieità, sia una famiglia, un cullettivu di assicurati, una scola o una classi di studiente. Se una persona hè stata privata di l'uppurtunità di cumunicà da u nascita, ùn puderebbenu mai cresce in una persona suciale, civilizzata è culturalmente sviluppata, ricorda à una persona solu per fora.

Questu hè probatu da parechji casi di l'immeuti "Mowgli", privati ​​di a cumunicazione umana in a zitiddina prima o immediatament di nascita. Tutti i sistemi di l'organu sviluppatu in questi individueldi sò pocu nurmale, ma quì a psique hè prestu in u sviluppu, è ancu firmatu solu per a mancanza d'experientia cù i persone. Hè per questa mutivu chì capisciamu chì a persona hà bisognu di cumunicà cù l'altri populi.

L'arti di cumunicari cu genti

Parir devi chì, se a cumunicazione hè abbastanza naturali per tutti e persone, ogni ghjugnu devenu accede in modu liberu è puderà fà. In ogni modu, alcuni certi volti ci sò un scantu di cumunicà cù e persone o, in altri affari, a fobia soia. Stu timore si spende in l'adolescenza, a più difesa in a vita di una persona. Sì u primu accorsu cuntenutu in a sociezione passa negativamente, in u futuru a persona hà avutu prublemi cumunicà cù e persone.

Hè capacità di cumunicazione cù a ghjente sò acquistate cù l'età è quì u più impurtante hè di maestru stu arte. L'antichi manduli di a cumunicazione pò aiutà à questu:

  1. Cuminate cun una persona, fate u megliu modu, in u vostru parè.
  2. Fate rispettu à a persone cù quale si parlava.
  3. Fiducià chì quellu chì cuncenseviate.

Con i pratichi cunnisciutu, ùn sò micca avutu micca prublemi in cumunicazione, sapemu cusì comu aziu rishennu a certi parole, cunuscenzi è di novità. Ma parlendu à i straneri, vale a pena fàllu sempre nantu à u partitu pusitivu, ùn mancanu nuddu negativu, sempre sia benevolente. Parlà cù un surrisu, ma pruvate à sicura chì i vostri parole è i frasi sò appruvati. Fighjate à a persone à l'ochji cù una manera clara è benevolentiva, mostra l'intesu sinceru è l'attrachjata à l'interlocutore. Sì ùn vi puderà supranvià è fà tutti l'altare per una ragione o un altru, hè megliu per evitari contattu à una persona.