Cumu fattu un bufoi?

Cum'è sapete, a moda sguassà e fruntiere entre l'armerina masculina è femina. Ricertamenti, e zitlieti cuminciaru à maravigliate, ma quantu bè da purtassi l'arafatka? Prima di tuttu, vegemu cume tipu armariu hè questu.

Un capucino orientale tradiziunale o un bufoi arabu hè chjamatu kufia, shemag, arafatka o gutra. In prima, stu pruduttu vinni dicurutu per chì e persone puderia riesce di scorchera di u sole, è prutegge i so ochji da a sione è u ventu.

Tradizionalmente, arafat o shamag hè creatu da u materiale di cuttuni o lana. A maiò spessu sò bianchi o bianchi è bianchi, perchè sò sfumatori tradiziunali. Hè vale di valisà chì u più u longu di u focu in u sciarbu, u più caru hè, è ancu u più altu u pusessu di a persona chì l'usa. I Staggi sò oghji in parechji sfumaturi, tanti ghjente è e donne anu amatu i vistimenti, cumminendu cù a ropa ghjurnata.


I manere di metalli arafatka

E moddi moddi, in generale, ùn la porta micca nantu à a testa, ma in u collu. Ci hè una quantità numerosa di viaghji cumu per aduprà una fascia à u collu. Per creà una stunning image, pudete aduprà a modu più famosu è di megliu à attaccà. Prima, doblega u to pane in diagonali pè a mità in un trianculu. Aghjustate, trasfurmate u pezzu per u collu per chì u centru di u pettu hè u largu sanu di u triangulu resultanti. L'autri dui fini di l'arafat fugliate liberamente da i spalle.

Una altra opción interessanti è stylish hè u modu com'è una corbata fimmina . Hè creatu quasi mentri u primu, ma l'anellu liberu ci vole assuciatu à u pettu à un altru nuddu.

Arafatka hè ancu usatu com un toccatame, è a manera più faciule di portà un capeddu arafat nantu à a testa hè l'opzione "maschera". In a so creazione ùn ci hè nunda complicata, hè necessariu solu di doblegà u pane in un triangulu è u metti nantu à a testa, perchè tutti i dui fugliassi liberanu sopra l'arma, in fronte. Fiancà, fate una cuda un pocu più corta è l'arragghianu nantu à a testa, è una cuda larga devia esse ligata à u nasu è a bocca. Questu modu, com'è regula, e donne pò viaghjà di viaghjà in i paesi caldi, è ancu parechji fanciuti di cavallu in una moto.