Cumu truvà u so stile in ropa?

Comu in parechje altri cosi - in parolle (in particulare, se i parolle sò ricunnisciuti i icone di stile ) tuttu si ferma simplici. I gurusi di chì si basta à "esse à voi stessu", "cunfidu à u vostru gustu" è "ùn seguitanu appena ciatu in modu, elendu u vostru stile". Tuttavia, per dite chì esse cumu cusì per truvà u vostru stile è l'imaghjini, per spiegà chì ci hè un gustu, cumu definisce è sviluppu, nimu, sfurtunatamenti, pò. Stètica - un sentu sensu, avete bisognu di un accortadoru specialu, ma puderete sceglie selezziunate qualchì cunsiglii basici.

Cumu truvà u vostru stili?

Stilisticu individuali in robba sviluppa cù u tempu, lentamente. Prima hè bisognu di travaglià nantu à u gustu. U gustu hè u vostru sensu di bellezza, l'armunia in tutte e so manifestazione: natura, cultura, arti, moda. Cusì, i primi cunsiglii di cumu truvà l'estilu di una chica, pudete darà questu: cercanu cun bellezza.

Chì significarà? Per andà in u teatru, attempu viaghjate di moda, leghjite autobiografies di artisti famosi o visitate musei - ognunu eletta a attività ottima è intarfacente per elli stessi. Pensate chì questu ùn hà nunda di fà cù a moda? Cumu hè cum'è! Grazie à u sviluppu di ciò chì hè bella è ciò chì ùn hè micca, ùn sarà micca più datu à a tenda per una blusa dubiosa solu perchè hè in u prezzu. Piuttostu, pensate: avete sta cosa quede nantu à a vendita pricisamente perchè avìa un mudellu successu o di culori?

A seconda punta: truvate unu o più standardi. A meni in i raccordji nantu à cumu truvà u vostru stile in una robba di donna, famusi disinfettori, cum'è Donatella Versace , Donna Karan, Carolina Herrera è altri, dicenu: ùn imite micca è ùn si tratta micca i ìduli, andonu da l'internu, custruiscenu nantu à i vostri vostri brami. In ogni modu, questu hè veru solu quandu u gustu hè digià suficientemente sviluppatu.

Cumu travagliu cù questu? Vede à i celebrità. Sceglie unepoche di publicu chì:

Pudete sceglie l'astri russi è straneri. Mantene u risposte di i vostri "ideali", senza esse distractatu da altri. Pagavisci à a so cità di a città cumprenda e. Fate un vestitariu bàsicu da e cose simili.

Rota di l'acqua sottu à l'enfasi di l'altri. Per a prima volta, prova à evità i ritratti di i bloggers di a moda è ghjustu ghjuvani vistutu di u "stilu urbanu". In a varietà di e so imagine, hè faciule per esse perdu è sfavigliatu: ùn site micca capitu chì sapere cumprà è in quale quantità, chì accessori è cose.

U terzu ponu: attente à i tendenzi di a moda. "Hè ridiculu à seguità a moda, ma micca seguità, hè stupidu", dice u famosu stòricu di a moda, Alexander Vasilyev. Questu significa chì un modu o l'altru tutti e ghjente vive in una era per quale certe cose sò caratteristiche. Quandu era micca cunsunenza per aduprà jeans, ma oghje sò un elementu integanu di qualunqui vestitariu. E vistimentu di Natale righjose ghjornu in l'oschjate, è oghje prestu cuddinu à i piquanti. Dunque, cumprà una robba in buttone oghje, vi, un modu o un altru, seguità a moda.

Chì ci hè impurtante per cunsiderà?

Ci hè parechje persone, ma più cose. A moda è mudelli sò assai sfarenti, per ogni gustu. Ma ùn importa micca quantu una moda hè una cosa, ùn puderebbe cumprà micca qualcosa chì ùn hè micca cuncepitu! Sì i piu pasturevule nantu à una pate di corrugata chjucca fate a vostra strapaccia - ùn l'appate micca sece i vistimenti di moda cun un cianu risturanti è cume vulgari di rinfurzà u sbilanciamentu di e vostre prupurziunità - ùn l'anu micca, ancu s'ellu si trovani à l'altizza di pupulazione!

Inoltre, l'infurmazione nantu à cumu truvà u so propiu stile pò esse truvata in parechje intervistigzii da Evelina Khromchenko - cum'è un ex-editore di a rivista Russa L'Officiel, hà una vasta esperjenza è l'excellentu cuncettu prattiche in stu campu.