Husband cambia, ma ùn si ne và

Per parechje parechje, tradimentu hè a causa di l'intrattenimentu, qualchì volte u maritu dichjaru chì decide di abbandunà a famiglia, alcuni a donna vole un divorziu. E cumu fà chì u sposu cambia, ma ùn si lasciarà? Hà endutu questa attitudine o truvà una manera di piglià à u so maritu per esse?

U sposu cambia, ma ùn ùn abbandunà, chì faraghju?

Sfortunatamente, assai donne sò familiarizati da a situazione quandu u sposu cambia, ma di ùn abbandunà u nidu in a famiglia ùn hè micca solu. Alcune alcune chì sapere cusì chì i so mariti sò sempre sughjetti sò cunghjigliani cù questu, perchè non vulete scandali o si spetta cumu permessu di l'omu sapianu duv'ellu ellu veramenti. Hè micca da dì chì una tale attitudina ùn porta micca nunda bona? Un omu di sta cumpurtamentu ùn apprezzarà micca è cuntene per andà à a so mistress. In questa situazione, ellu ùn hà micca bisognu di cambià nunda, hè cuntentu di tuttu ciò chì hà da averà u sessu è u restu di a so patrona, è a so moglia furnisce un bon alimentu è a ropa neve. Dunque, ùn ci hè bisognu à indulge i so bramardos, l'unicu modu solu per esse da esse u divorziu. Ancu se u maritu dichjarà chì ellu abbandunà micca, ùn espere micca à ripensà, sullivanu a cunversazione di u divorziu. E ùn anu cuntu chì u maritu fù partutu, ma ùn hè ancu divorzia. U prucessu pò trasfurmà annantu à un pezzu tantu, ma mentri l'omu si capisci chì hà un locu per retrocede. È hà da fà quandu quellu cù i so mistress. Avete bisognu di un omu chì hà causatu tanta patirete, si dichjara à a casa cum'è u patrone, hà dettu chì hè un maritu legittimu è per quessa hè tutte e diritti? Se no avete micca, ùn tiranza micca u divorziu, capiscenu chì questa rilazioni ùn impedisce micca da diventà felice, u vostru maritu ùn hè micca l'ultimu omu fughjatu in a Terra, chì significa chì certamenti truvate alcuni chì ti apprezzà.

Cumu fà u so maritu si spende?

Aghju decisatu chì ùn vogliu micca vigliava cun un traitor, perchè avete averà u vostru maritu per esse. Ma cumu per falla?

  1. Chì pensate chì deve esse fattu per chì u sposu si abbandunà? U modu più ovvi hè di avè una conversazione franca cù u vostru còmpiu. Avete bisognu di spiegà u perchè vo vulete un divorziu, chì ùn vedere micca u puntu di più imagine di a famiglia. Sulu sia alluntanatu da i lacrimi, histerefichi, ricordi di tutti greghje - questu pò esse scusa per l'agressione, o esce una disputa dispunibile in u so maritu. Nemmenu unu o l'altru ùn avete micca bisognu. U maritu pò è sia cunzignatu di a so culpolla davanti à voi, ma ùn hà micca cambiatu, a riunione cù a so mistress continuarà. È parechji omi ùn pigghianu làcenu di a donna è chianci serenu, di cunsiderà chì tutte e donne di a donna histericata chianci è calmu.
  2. Sì stu mètudu ùn aiuta micca, è u maritu ùn hè micca vulutu abbandunà solu, cumu si di fà falla? Pudete pruvà à sopravivenza da l'appartamentu, ma i crayons, cum'è camicie di fiori e un salottu borscht, ùn fate micca. Hè necessariu di vive cum'è s'ellu ùn hè più in a vostra vita. Dà trattà cum'è un allughjante - fate solu cura di sè stessu. Alimentazione solu per voi è i zitelli, lavatu solu i vostri cosi, chì limpiate solu in a vostra stanza, duvere duverà solu. Chjamate amichi è amichi, ùn fate micca attente à l'opinione. Fighjulu capisce quellu tempu Hè a so vita, da fà u listessu. E in stu casu, novu, avete bisognu di mantene da i scandali, un omu averà dettu chì questu hè micca u vostru malviziu, ma una decisione significativa.
  3. Un'altra manera di ridette di u so maritu hè di recogerà tutte e so cosi è i mette nantu à u staghjetu, è cambia a chjica mentre ch'ellu hè di travagliu o à u so amatu. Ma sti misuri, sicuru, sò radichi, è ùn pudemu micca fà senza scandali. È se u maritu hè ancu u patrone (cumprattore) di l'uccasione, e ddi atti sò illegale, è per quessa, u prucedimentu di u divorziu pò cumpone. Per quessa, vale a voglia di sèrviri a materia per a pace, è aduprà e cose da u balcone solu dopu à a decisione tribunale.