Brest - attraversi turistiche

A cità di Brest, situata quasi nantu à a fruntiera di Bielorussia cù a Pulonia, hè assai riccu in boni posti. Questu hè un locu incalcuvule cù a so storia è tràggica unica. In a cità stessu, è dinò in a vicinanza di Brest, ci sò assai attraziati, cù assai chì ogni turistru hè simplificatu bisognu di acquistà per u tributu à questi grandi posti. Fighjemu in u locu più interessante è scopre chì quelli turchi sò in Brest.

In u territoriu di a cità

La Fortezza di Brest

Stu munumentu hè unu di i più impurtanti è più impurtanti cum'è cunti di memoriale dedicati à a Gran Guerra Patria. Oghje sò parechji musei nantu à u territoriu di a furtizza, strolling along que, ogni visitante serà imbueddu di u spiritu di quelli tempi. Nisunu di quelli chì venenu ùn si fermani indiferente à ciò ch'elli vedenu quì. Ma, prima di visità a furtizza, vogliu dà cunsigliu - acquistà acquistatu cù a so storia, ancu pudeti veda una maravigliosa peletta di u listessu nome, chì vi aiutavvi à sente l'anima di stu locu.

Alley of Heroes

Cumplitammu u tema di a Gran Guerra Patriuttiva è acquistà cù u passaghju in memoriale "I so nomi sò i strati di Brest". Questa avenida si trova nantu à a strada di a Fortezza di Brest è mantene i nomi di tutti questi eresi chì, senza sparensi, battenu per a so patria cù i fascisti. Pigliate u tempu è visite stu locu, perchè u rispettu per tutti quelli chì morse.

Museo Archeologicu "Berestie"

In questu museu, chì hè stallatu nantu à a basa di l'anticu stabilimentu, u babbu di Brest, i ristretti di l'abitazioni di lignu chì datanu à u 14u seculu sò cullate. Tutte l'exhibiti di stu museu sò colcheti quì per esse priservatu a memoria di l'antichi maestri bielorussi è u so modu di vita. Belorussiani anuranu u ricordu di i so antenati è si prustesi per ella.

Callejuela di Lumi Letteraria

In a strada Gogol ùn hè tantu longu apertu un esposi interessante, chì in u mumentu cuntene circa 30 sculture-lanterni, fatti in genre interessanti. Cio nettu chì nè rubulu hè statu spentu nantu à a creazione di sti lampi da u preziunale statutu - tuttu s'hè fattu cun u soldi di l'imprese d'investitura.

Giardinu di giardino

Vulendu vede e pianta inghjinante, è ancu per esse in simultanea in 3 zoni climatichi, ricumandemu à visità u "Garden of Winter", situatu vicinu à a Università Pushkin. I prughjetti di i prughjetti di i so travagli articuli, chì anu capace à creà un regnu vegetale unicu, accessibule per i ghjente ordinariu.

Museum of Railway Engineering

Trè viaghji di mostra, ancu più di 60 unità di equipaggiu di ferrovia (a maiuranza di quale hè in modu di travagliu) hè qualcosa chì pudete scuntate in u territoriu impressivu di stu museu. Forsi, avete ancu interessatu à u fattu chì parechji di l'esposi participanu à u filatu.

Viaghjate in vicinanza

Biancu velis

A la storia di Brest è i so turisori ponu attribuisce è sta custalla difesa, chì si trova in u so postu da u seculu XIII. U locu di a torre più a so alte permette à ognunu di piacè una bella vista chì s'aprenu da a cima.

Cattòlica di l'esaltimentu di Santa Cruci.

L'església più bella è bella in u territoriu di a regione Brest. Hè struitu in u 1856, ma per ordine di l'autorità suvièti hà chjusu per qualchì tempu. Dopu à a guerra in u 1941-1945, fù cunvertitu in un museu di storia lucale, ma oghje di novu pare avanti parochiale in u so apparenza di tempiu. Per via, quì hè tenutu l'icògliu di u nostru Signore di Brest.

I posti discritti da noi sò solu una piccula parte di ciò chì si pò vede quandu visitate Brest è a so regione. Pigliate u tempu è vai nantu à stu viaghju interessante è informativu, senza scurdà di piglià una camera.