Cosa purtalla da Bielorussia?

Una volta in Bielorussia, un paisanu hospitalariu è originale di u viscuvu, u linu è di corne, si scherza in u mondu di tradizzioni slave, chì sò cunservati è cultivati ​​quì in tutti l'esferi di a vita - da a cultura à l'arti. Dopu avè visitatu numerosi excursioni è sights such as Belovezhskaya Pushcha, Fortress Brest, Torre Kamenets è cusì, unu deve puderà pensà à a pussibilità di portanu parenti è amichi di Bielorussia.

Souvenirs da Bielorussia - un tema separatu, chì pò esse dedicatu à una quantità d'articuli, ma vi pruvamu a scurizà tutti in corta e duna una risposta capaci à a quistione di chì vene di Bielorussia cum'è un rigalu.

Quale si trasportanu da Bielorussia?

  1. U ligne bielurussa. Sicondu parechji scientists, unu di i tessuti più antichi in u mondu hè u lignu. Hè proprietà incredibile - i prudutti di linu pò esse densu è brutale, cusì luminoso è aria. Sta pianta hè assai cumuni in Bielorussia, i so fiori bianchi anu adornatu u stemma armatu di l'armata. Da i fibbra di u linu custituiscenu un tela da questi cusì a robba, jucàttuli, articuli di casa, da e zuccheri - cunzzione di gelatina, sprimà l'oli più ùtule, fremenu u pane. Cum'è u souvenirsi sputichi di u lino, pudete cumprà dolls-amulet, neglyu towels. I ventilatori di u stilettene etno, per suprattuttu, hà da bisognu à pruduce a ropa è una varietà di accessori da u tessulu impalpitu. A mistress apprezzarà a tagliatelle di cucina, l'attuali, e cortini.
  2. A palla d'oro - un material chì faci a buttiglia di l'energia di u sole, hè spargiate in Bielorussia per fà ricordi, ghjucarii, tocchi. A maiò parte di e femine in tutta a salute di capelli cute, chì sò cusì cumu à stà in cascheta, boxe, casciuni, caschi. U panni, amuletini, pittura è pannelli seranu un rigalu eccessivu per i amatori di l'arti, cum'è una maravigliosa decorazione intera.
  3. Ceramica - i maestri bielorussi diligently almacenà è trasmettenu da generazioni à generazione i sicreti di travaglià cù questu materiale. Grazie à questu, ogni residente di u paese cunnosci chì i platti naziunale sò tastier in potte di ceramic, u latte ùn hè arrugatu, strumenti musicali sò sonate più melodica, è ghjucate di stu materiu sustiniblii cunsulatori à capricci. Un souvenir unicu serà un candileru, i magnetichi tradiziunali è i foglie Mozyr.
  4. I prudutti di legnu - in u paese di i fureste l'arbre hè statu tradiziunale u più impurtante per a custruzzione è l'articuli. Impressionanti mobili di legno bielorussiano, piatti, figuri di animali (in particulari, u patrone di u Belovezhskaya Pushcha - bisonte), casti è cusì.
  5. Borse è cappelli - grazzi à i tradizioni di Shapoval, a chjuca di Dribinu hè chjamatu per esse cumpunuta in a lista di u patrimoniu culturale di l'UNESCO, è i stradali di Dribin seranu salvati da i gaddini minuri.
  6. I prudutti di a vigna. Per centu anni, a vigna hè stata aduprata per fà u mobili, l'articuli di casa, i cunfine di i zitelli. Maestri, utilizendu e proprietà naturali di stu materiale creanu mudelli è cumpunimenti unichi. Cum'è un souvenir, pudete cumprà unicu mobili di vigneti artisgianati, breadcrumbs, cestieri, macelli u bastone bast.

Quelli chì altre souvenirs per vene da Bielorussia?

Gràzziu à i rigori è u cuntestu strettu nantu à a so observanza, i visitori bielorruschi hanu una larga pupularità entre i clientni di u paese prudutti di i prudutti. À a cunfisaria "Krasny Pishevik" per parechji anni pruducenu sempre malennus (chì tradiziunalmenti slavic delicatessina), pastille, caramelu, basatu in bachi naturali è frutti. E documenti è cioccolatu di fabbrichi lucali si sò un "gustu di l'infanza" è si sò apprizzati in parechji paesi di u mondu.

Per una forza forte di l'umanità, un rigalu adattu serà u bulu d'Alcolici bielorussiu - tinturizà in baga è erbe, balsani curamente, frutti è boni. E donne sò facilmente satisfati cù a calzature di a qualità excellentu di a famosa Fabbrica Milavitsa .