Annu novu in Italia

Per quelli chì piaceru veramenti cuntenti è mistici, è ancu prefessu di celebrà l'annu novu in un altru paese, l'Italia serà una scelta excelente. Oghjenti di stu paese sò capaci di divertisce, cum'è a nimu, a celebrazione di l'annu novu in Italia si mette in i carrughji di e città è hè accumpagnata micca solu da a diversione rapida, ma ancu da tradizioni interessanti.

Vespru d'annu in Roma

Prima è più impurtante - pruvate à volariu à Roma in anticipu, u volu è u dispusitivu in l'hotel pò piglià tutte e forze chì avete bonu di passà in divertimentu. A festa in a capital italiana in u 25 di dicembre cù l'iniziu di u Natale Catòlicu, è dura hasta Epifania, chì si celebrà u 6 di jinnaru. Tuttu induve imbarcate toli, ristoranti, cafeti, è poconi d'appartamenti, è l'Italian Santa Claus, Babbe Natal, si ritrova in a strada di ritratti in u finestru o cimpià inflatable in i balconi.

U 31 di dicembre, cù l'iniziu di a sera, i italiani porta à i carru e cumencianu a celebrazione, canteranu, scopre e petri di ciavolu. Nantu à a cità sò i ghjorni cuncerti è avvenimenti festivi sò disposti, parechji esicuzzioni sò urganizzati. Se ci vulete cena in un di i restaurants in a cità, uttene cura di a riserva di i posti in anticipu, hè quasi impussibile di truvà una tavola libera in a sera, è spessu formi di cola veru davanti à sti istituzioni.

A mantenenu in mente chì, quandu cammina à e strade, deve esse attenti à a vostra billetura, ùn importa chì lamentable, scammori in questu ghjornu à e strade sò assai più di l'usu. Una funzioni especial di a festa di l'annu hè celebreghja nantu à a strada, nantu à i grandi caseddi induve l'auturizati italiani organizza un concerti, pirotime, è dopu à l'annu novu accumenza una discoteca. Invece, sicuru, u prugrammu in ogni quadru hè propiu, perchè ùn lasciate per studià l'entuzione propositu è ​​sceglie u più interessante.

L'Europa sana solu cum'è champagne à a vigiglia di l'annu, è i Taliani ti piaci à apre u bottiglia di champagne cun champagne è pour u liquidu spumante in tuttu cum'è racers Formula 1, perchè se decide di fà a cumpagnia, vi portanu un vistitu aħjar in ciò chì pudete fàcilu per lavà.

Cridendu u Novu annu in Venise

A peculiarità di Venezia - i canali invece di strade, chì, in ogni modu, ùn impedisce e residenti di celebrà l'annu novu nantu à una grande scala. Inoltre, vi vale à nutà chì Veneza hè una bona scelta per una festa di u novu Romantica, perchè l'ambienti sanu hè satuatu cù umani romantichi. In più di e festività tradiziunale cù cuncerti, mostra i prugrammi è di divertimentu, pudete visità un ristorante cusì (sultantu u libru in una tavula in anticipu) è un passaghju per i strati adduzzati cù i luci arricurdati da un pezzu.

In Venezia, assai attente hè pagata à i zitelli, per elli a vacanze si trova in magia vera, ma ancu chì i organizatori di programmi culturali è adulti ùn si scurdanu.

Tradizzioni italiani d'annu

Resto in Italia per l'annu novu sarà acquisto cù i tradizioni interessanti di stu paese, cunnessi direttamente cù a celebrazione di u vechja annu. Italian hè accumpagnatu da u cume di un grande logu, chì simbulizeghja a purificazione di i persone di tutte e cose dolce, in i ghjorni di precedente à l'annu novu nantu à e tavuloni italiani, ci hè spessu una dessert "Cerro", chì hè culinariu Un riflessu di sta tradizione è fatta in forma di un log made of chocolate.

Cridendu l'annu novu implica u 13 pratiche diverse nantu à a table festiva, chì porta a bona furtuna. Sottu à a battaglia di u reluariu, i italiani manghjanu 12i uva, unu per ognunu di l'ora, perchè l'annu dopu serà felice è successu. Hè una tradizione divertidosa per aduprà roba culura per una vela d'annu, è l'omi è e donne facenu. Hè troppu interessante per vede cusì quantu ci sò disposti fora di e finestre di casi per attraversà ricchezza è bona furtuna in u vintamentu annu, ma pocu fà sta tradizione hè falata à u "no".