U pezzu Fetalu da simana di tola

Unu di i criteri principali per evaluà u sviluppu di u fetu in u ventu di una futura madre hè u so pesu. Nu scuntu ùn ponu indicà chì u zitellu ùn riceve micca bè oschju o nutrimentu. In u peor caso, un significativu lag in u pesu di u futuru babbu di a norma in u tempu appiru di a gravidenza pò ancu parlà di a so scumparsa.

L'excurizazione di a norma indica ancu a presenza di ogni violazioni. Inoltre, un fugliu maiò grande pò esse un indiamentu per a cunsumazione di una donna incinta, per una cesareanità.

E ligami di u pezzu di u fetu durante parechji simpatice sò indicati in una table specie. Dopu à u periodu di gravidanza, hè pussibule di vede a massa stimata di u futuru babbu. In ogni modu, questi valori sò troppu apprissimati, è ùn si ponu ignurà u cumplessu di i genitori è l'altri fattori chì affissenu u sviluppu di u zitellu in u corpu.

In questu articulu, avemu dettu qualcosa di calculà u pesu di u fetu, è ciò chì hè un incrementu in simane di gravidenza hè normale.

A pisca di fetu per a simana

Piglia u pesu di u futuru di u babbu à 7-8 simane di gravidenza hè casi impussibile, perchè hè menu di 1 gramma. Partendu da stu periodu, u pesu di u fetu crescenu assai rapidamente - cun ogni simana d'expectazione di u zitellu, u so valore doppia.

Dopu à a 14 simana di gravidanza, a furmazione di l'orgogliu murtali fracani, è u mo brain accumente per sviluppà rapidamenti. U futuru picciottu aprenda à daveru i so dite è i membri, blink. In questu sensu, l'aumentu di pisu disminuisce, è l'aumentu si face più notevu. Da 28-30 settimane, u fogliu di novu hà principiatu a significativamente aumentu di u pesu, preparanu per u nàscita. Un aumentu normale di stu piriodu pò esse 200-300 grammi per simana.

Cumu calculà u pesu di u fruttu per settimane?

Dopu à 32 simane d'aspittà chì u zitellu piglia u pesu, pudete multiplicà u valore di a circunferenza di u ventre di una donna incinta per l'altura di u fondu di l'utru. Ei valori sò medite in centimetri. Stu metudu hè assai apprissimatoghju, è u so errore hè di circa 200 grammi. Inoltre, questi calculi anu influitu in quantità à a quantità di u fluidu amniòticu, u fisicu di a futura mamma, è di u locu di u zitellu in l'utru.

L'unicu mètudu precisa chì permette di stabilisce u pesu di u fetu per settimane hè u diagnosticu ultrasonicu. À u stessu tempu, i apparecci muderni permettenu di evaluà immediatamente tutte i paràmetri di u futuru baby, inclatu u pesu, è a so korrispondenza à u periodu di gravidanza. Sì parechji biulogichi in u sviluppu di u fetu sò detecati, u duttore prumittimu di prupone l'ochju di u diagnosticu dopu à 1-2 simane, è in casu di cunferma, prescrive u trattamentu necessariu.