U babbalu di rutina

Un caraccu di neurinum hà una grandària da una è media è di dui è medio centime. Esistene cun un inturnu rossu cù bandi d'aranciu à marrone luce. Strips venenu in parechji spinghji è forme, cunchjenu ùn pò mancanu micca linii, ma trianguli, semicrculi, punti. U corpu di u molusgiu hè hemisfericu è hè distinatu da una bella superficia liscia. U corpu hè spessu grisgiu in u culore, cuparti da una cunchiglia. Neretin hè spissu chjamatu caratteru tigre o una zebra per u so culore.

Caratteristiche di u cuntenutu di i carrusci di rutina

L'acqua in l'aquarium hè necessariu cù paràmetri di rigidizza più grande di 7 pH è acidezza più di 5 gradi. Inutili, a càscia di i frutti di mare si culatta, è morse. A peculiarità di questa spezie di i pirsuni hè a so incapacità di ripruduce in un ambiente frescu. Hanu bisognu di l'acqua salitu ligure per l'apparenza di ghjovani individui. Hè ancu u so benefiziu - ùn occupanu micca u bastimentu cù a so populazione. U babbalu di Neretinum viranu circa trè anni.

L'Aquarium caracca di u Neretina manghja quasi tuttu l'alga. Scurbanu u stagnu da a plaquette nantu à i pianti, i petri, i muri, sò sughjetti allacciati. Stu tipu di babbalu sò un specie di acuariu ideali. I mancianu cù alga grandi appetite, è e piante vivenu ùn tocchi.

Hè ricivete di rinforà a so dieta cù Spirulina, legumi bianchi, chì a pianta ùn pò micca sustenirvi in ​​alga sola.

Quessi cuncevuli sò criri assai pacìfichi è micca micca affittuà u restu di l'abitanti di l'aquarium. Ma tenientu cunsigliatu cù fish aggressivu hè micca cunsigliatu.

L'ùnicu prublema cù elli hè a capacità di scappassi di l'acqui, perchè a tapa di l'aquarium deve esse fermu chjusu. U babbalu di Neretin sò l'esemplari megliu è senza pretensione per un acuariu d'acqua dolce. Sò brillanti, divertenti è sò sempre interessanti di vede.