U vinu russu hè bonu è male

Parechje persone piacere passate a sera cù un vetru di vinu diliziu chì permette di rilassate dopu ghjorni di travagghiu. I prudutti alcoolichi sò sempre statu cunsideratu perliusivi, ma u vinu naturali di alta qualità hè sempri stand out da a massa generale. L'identità di i beneficii è i danni di u vinu russu hè u subjecte di numerosi esperimenti chì avè permessu di fà scuperti fenomenali. Dognu chì u vinu hè un bevande alcohòlicu, hè assai impurtante di vigilà a quantità di bè è per ùn esaminà a norma in ogni casu.

Chì ghjè l'usu di u vinu russu?

U vinu di qualità, chì era fattu da una bona uva, conserva assai boli d'utilità. Quandu l'usu di a vittura in cantitati chjucchi, u furmagliu di u tissutu furtificeghja, perchè è cunsigliu per bevitatu cù l' osteoporosi . Ricerdu solu chì si abbianu u vinu, l'effettu serà riversatu. In u vinu rosatu cuntene un gran numaru di antioxidanti, chì ghjè attivamente cummatteru cun infizzioni virali. Sè vo avete richiamatu, i nostri babbi anu trattatu a gripe di u vinu rinfriscata, ùn sapendu micca di a so cumpusizioni. Una altra prupietà impurtante di u vinu russu hè chì cumbattoriu attivamente i cèl·luli di u cancer è improvise l'effettu di a quimioterapia.

Per e donne, u beneficu di u vinu russu si trova in a so capacità à mantene a ghjovacci. Cerveza aumenta significativamente o tonu di u corpu è prumove a vita. In i tempi antichi, u vinu russu era chjamatu "bè di giovane".

A cumpusizioni di u vinu russu conta u antioxidante resveratrol, chì agisce com un agent antiinflamatori, è dinò aduce ancu u nivellu di zuccheru in u sangue. Hè cun questa sustanza chì u "di miraculu francese" hè cunnessu, cum'è l'abitanti di stu paese particulari cum'è u vinu russu è menu spessu sottu di prublemi cù u sistema cardiovascular è di l'oncologia.

Positivu influenza u bè da a digestioni, perchè avè polifenols, chì reduanu l'impattu negativu di certe sustanzi chì sò in l'alimentariu. Hè liberatu ancu l'òxidu nèrcu, chì pruteghja u statutu di u stomacu dopu avè manghjatu. Inoltre, u vinu russu hè d'utilità per a perdita di pisu chì reduces l'appetite è resiste u crescente di cèle di grassu. Questi pruprietà di a biacenza sò longu usatu in dietetica, ci hè ancu una dieta di vinu especial. Ci hè ancu di qualificà à u valore caloricu, cusì in 125 ml cuntene circa 80 calori, perchè ùn avete micca abusi di u bèduvi si vi vede u vostru pesu. Grazie à a prisenza di u vinu russu tannicu hè d'utilità per bevande in presenza di prublemi cù u stomacu è l'intestini. Cù l'usu rigulari in cantitati picca, u vinu puliscineghja assai u metabolismu, purifica l'intestini da i slaghi è altri prodotti di descomposizzioni, è nurite ancu u nivellu di u colesterolu in u sangue.

U gran beneficiu di u vinu russu guidò à u sviluppu di una nova direzzione in u trattamentu - a terapia di vinu. Hè pruvatu chì, si ogni ghjornu stessu ùn beie più di 4 vetru di una qualità, Pudete puderà reduzà in sensu u risicu di l'insufficiency coronary, ancu di a recurrenza di un attache cardore. Inoltre, i vini si disprezzanu i microbicchi di a tuberculose è u coleriu.

Beneficu è dannu di u vinu russu

Un vinu d'alta qualità pò influenza nè negativu à a salute si hè usatu in quantità grande. In questu casu, u vìdu pò avè l'affettu di l'attività di u sistema nervu, chì pò pruvucà u sviluppu di prublemi seri. Inoltre, si si stà incorrezzatu in l'buttiglia, i sustanzi tossicati pò cumincià à fà. Hè ancu devi esse cunsideratu chì a forma russa cuntene tannicu - hè una sustanzita chì dà u culore è u gustu à l'acquistu. À una persona, pò in affectu negativu è pruvucarà una malatia di seriu.