Perchè ùn pudete micca beviatu dopu qualchì entrenamentu?

A quantità di l'acqua chì hè ricumandata dopu à a furmazione, ùn sò micca cunsensu: qualchidunu crede chì l'usu di liquidi ùn deve micca esse limitattu, mentri àutri sustinendu chì pumparenu dopu l'esercitu hè contraindicatu.

Averaghju bisognu d'acqua dopu l'entrenamentu?

L'acqua hè un membru di qualsiasi rivuluzzioni metabolichi chì si sò in u nostru corpu, cumprese i processi di prucessu di crescente di epositi grassimi. Cù a mancanza di l'acqua, ci hè una manca di energia, per quessa a deshidratazione affecca a cundizione generale di una persona è a so capacità di esercitassi. Per impidiscia questu, avete bisognu di vìviri un certu quantu di fluidu prima di a furmazione ci accumene, durante è dopu.

Quandu l'attitudine intensità moderata, continuendu 1-1,5 etati, hè cunsigliatu 15 minuti prima di l'iniziu à bevi 1-1,5 vetru di l'acqua neve.

Tanti sperimenti cunsiglianu ancu l'acqua di l'acqua durante u furmazione, perchè per quessa, ùn cunnosci micca tuttu. In u prucessu di furmazione, u metabolismu si funzione più attivamente, sò assai reazzione chimica, u cumpagnu impurtante di quale hè acqua. Ùn scurdate micca quandu, durante l'attività fisica, una parte di l'umidità sfera u corpu, stendu cun suduri è cù respirazione frequente. Per quessa, durante u furmatu, ci hè bisognu à bevute 0,5 vetru di acqua cada 20 minuti per cumpensà a perdita è impedisce a deshidratazione.

Ci sò qualchi interessanti à quale tempu dopu à a fine di u praticamentu di pudetebbite. U liquidu si permette di cunsumà immediatamente, è dapoi 1 à 2 ori dopu à a fine di a sessione, tenite bivellu 1.5 à 3 vetri di l'acqua.

Perchè ùn pudete micca beviatu dopu qualchì entrenamentu?

A quantità di fluidu utilizatu hè bisognu à seriu limitatu à i crescianti di cuncepimentu. A mancanza di l'acqua in u corpu fa chì u corpu di l'atleti assai in bruschetta, cusì parechji usu diurettu nantu à a vigilia di u cuncorsu per maximizà "siccà". In esempiu, mantene un deficit acqua in u corpu hè micca solu perduve, ma ancu periculate per a vita, ma in questu condicione, l'atleti sò solu in a cuncurrenza.