Carni di pollo - bona è mala

Parechji sò l'amatori di u pollulu, ma ùn tutti ùn sanu di i beneficii di a carne di pollo è, per suprattuttu, di u so danni. In u mondu mudernu, a carne di pollo hè cultivatu in una manera di culte, di prezzu, di caloria bassa è faciule digià. Hè cusì cusì? Hè necessariu di cumprenderà.

Chì hè valenu per a carne di pollo?

Prima di tutte e cose di a carne di pollo anu da esse stampatu cum'è calore bassa. Cusì, 100 grammi di pollulu cuntene sulu 190 kcal, è dopu a coccia riserva solu 137 kcal, è in u casu di fritta, u cuntenutu calanicu di u pruduttu finali s'incerciarà à 210 kcal. Comu pudete vede da sti primi numeri, manghjendu un pollulu hè preferitu à fogghi. Per via, hè più utili è menu di colesterol.

A carne di pollo hè una proteina solida, è u so usu regula in u cuncettu cù certi volti fisichi induce un augmentu di a massa musculaire.

Finalmente, a carne di pollo hè rich in vitamini A, B1, B2 è B6, è à causa di l'altu cuntenutu di nutriutti, si distende perfettament a fatigue, restaurate a forza è satisfece a fami.

Harm of meat chicken

Ci ponu esse nutatu chì l'usu tutale di a carne di pollo hè manifestatu solu in i puleddi domestichi. Se parlemu di i gallini accadati in i stati o i supermercati, perchè più preghjudiziu, i beneficii di una carne cum'è petit. Hè megliu micca di utilizà pè i zitelli è di l'anziani, postu chì cuntene un gran numaru d'antibiotici, accumenu a maiò in pericchi, ossi è a pelle.

Harm a carne di pollo per l'omi

Parlendu di u danu di a carne di pollo per l'omi, ci dettu qualificà i metudi di carne biscuttante cumpresu in l'imprese meni. Long marinate, frittura longa di pollo nantu à u carbonu o in una parrilla, ùn solu aumenta a quantità di sustanzi carcinogeni in u platu, ma dinò cumplessi a cumpressione di a digestibilità, chì reduzanu u so usu per cero. Hè megghiu cocilu u puddastru cù ligumi è cottu.

Inoltre, ùn anu micca scurdatu chì a carbu pruduttu da u metudu industriale spessu tenu una sopra massa di l'hormone, chì affetta a corpu, omi è donne, affettendu l'ADN è di reduzione di u livellu è l'immunità.