Homeopatia Conium - indicazioni per l'usu

Conium hè una preparazione omeopatica multicompetente moderna. U so principiu principale attivu hè a pianta di a famiglia umoristica - Spotted Heptagol. Questu rimedià hè dispunibule in a forma d'un prufumi per l'usu esternu è pellette chì anu una forma globulare per amministrazione orali.

Indications per l'usu di Conium

Indicazioni per l'usu in homeopatia Conium in forma di prufume sò:

Granule Conium hè cunsigliatu per piglià cù diathesis exudative, puffiness forte di l'extremità è infjammazione di a natura aguda di a spina. Senza aiutanu di perdiri:

Sicondu l'urdinamentu, a tez e bronchite sò indicazioni per l'usu in l'omeopatica di a preparazione di Conium 6. Hè prescritata ancu quandu u sputu purulente dura o in a notte si sperzeghja una ternura dulce chì pruvucà respirazione profonda cù scegli. Questa droga hà avutu a so efficace à u trattamentu di a neuralgia, u sintumu principali di u quale sò u dulore in u nervu infraorbitali, chì annunziassi in a notte.

Assign Conium in homeopatia in a presenza di questi indicazione cum'è:

Questa ferramenta aiuta à cummattiri e cù diversi malatii oftalmologichi. Hà aiutu ancu aiutà à a lotta contru a malatie prò a prute, chì sò accumpagnati da prublemi cù l'urinazione.

Cumu si pò piglià Conium?

Se ci sò indicazione per l'usi di pellets Conium 6, 12, 30 in homeopatia, a dosa hè determinata da u mèdicu attore, basatu nantu à l'età, a cundizione generale di u paci, u tipu di malatie è a gravità di u so cursu. In regula, a dosi di ghjornu hè di 40 pellets, chì devenu esse tatu 8 volte 5 volte à ghjornu. Di solitu u corpu di trattamentu dura nè più di 8 simani. I grùassu si trovanu sottu a lingua è si mantinenu quì à quandu solu dissolvi.

Conium pomatura ci vole à appiicà una strata fina nantu à a pelle nantu à l'area influenzata a notte o in u ghjornu per 12 ore, appricatu una vendi di giappi nantu à a cima. A durazione totale di u trattamentu pò esse 2-3 mesi.