¿Cuánto andar con el bebé en invierno?

I giuvani ginani anu sempre cù cura à l'inguernu, perchè anu teme chì u zitellu riagerite à e ghjustu è u ventu forte, mentre chì cuntenenu - senza camini sò indispensabile. Cusì tutti i stessi, quantu chì caminari cù u zitellu in l'inguernu?

U primu passaghju cù i figlioli in l'invernu

Sì u zitellu nasciu in a staghjunazione fridda, perchè, sicuru, ùn puderete micca tirà u sopra d'aria fresca , pocu dopu adurizà da u spitali. Hè necessariu aghjustà almenu duie simane, è in i zoni cù temperate di l'invernu assai bassu - un mesi.

Pruvenza a primu sorte à u limitu di l'airegiatu di freccia per una meza ora, aumentendu u tempu di caminata di ghjornu, chì permettenu u corpu di nascitu à adatta gradualmentamente à e pruspettivi. Quantu camperà cù i figlioli in l'inguernu, u pediatrici pò cunsultà, sapendu e cundizioni climatichi specifichi di a vita di u criaturu.

Caminendu in l'invernu cun un zitellu

Parechji parenti, scantannusi chì longu spassighjati in spiaggia pò purtà à u friddu, sò limitati à una ora in l'aria aperta, o ancu menu. Questu hè micca micca certu, perchè se u babbu hè dressed in u tempu, ancu u fruttu di l'aria hè bona, micca preghjudiziu. L'eccezzioni sò venti forti, e timpeste di neve è alta umidità, chì in cunglinda cù a fretta pò esse periculosa.

Sè pussibuli, a durata di sughjornu in a strada in u invernu pò esse ridutta à una ora, ma à a stessa volta surtite duie volte à u ghjornu. O pudete caminari à u mità di u ghjornu, quandu a temperatura sopra a maiò quantu pussibule in 2-3 ore. Questu hè ancu per i zitelli chì soffri in una sita di ghiaccio per una caminari, è quelli chì sò giustificati attivamente. L'unicu chì deve esse studiatu da l'età più nova ùn hè micca di respira cù a bocca aperta, ma in aspra pè u nostru u nasu, hè sempre pertinente, perchè l'aria chì passa per i passeti nasali calenzii è purpi.

Robò invernale

Qualcosa chì quantu vi andassi cù u zitellu in l'inguernu, hè un metudu simplice chì permette di stabilisce a quantità di ropa chì un zitellu deve bisognu . Hè bisogna esattamente una cullema più cà un adultu, perchè i figlioli anu una manera imperfetta di termoregulazione.

U wrapping ùn solu ùn caliu micca u zitellu, attivamente in corruzzione in u friddu, ma ancu pò pruvucarà un friddu. Dopu tuttu, un caprettu chì hè sudatu calore, è quandu qualche prublemu pò guidà à a malatia. L'eccezzioni hè figliola picciuttedda chì sò in un stroller o sled. À quellu capasti di vestiti ùn deve esse più di movimentu attivu.

U vistimentu ùn deve esse micca strettu, perchè hè a capa di l'aria chì permette à u zitellu ùn micca di cunghjelu è di mantene a calore. U calzature si deve esse elettu a dimensione appropritata, un pede è un mezzu per più, ma micca più. Stizzi stizzi sò una guaranzia di petti friddi.