Banchette cù i vostri mani

In i magazzini muderni moderni pudete truvà tuttu ciò chì vulete. Inoltre, ci sò parechje chì sò assai interessate à fà una capulatta di quandu cumprà una in a magazzina.

Per esempiu, per fà un petit banquille per a cucina o qualsiasi altra stanza in a casa, hè abbastanza per vede l'imaginazione, di pensà à u disignu di u pruduttu futuru, per aghjustà u materiale, l'uttvienti è l'entusiasmu per cumincià à travaglià. Per fà e facilità per voi, in a nostra classa maestra, vi mustrarà cumu fà a so propria manu un fugliale cù un sediu di stuppa inghjustu. Questu un pezzu di mubilisazione hà facilmente adorate a cucina, salottu, stanza, balcone o veranda , decorata in un modu naturali. Per u travagliu avemu bisognu:

Cumu fà un fugliale cù i vostri mani?

  1. Prima di tuttu, pudemu truvà l'altezza di u futuru banchittu. In u nostru casu, u sediu serà locatu à una altura di 38 cm da u pianu.
  2. Quand'omu scumpigghianu i diminsi cù e dimensioni, cuminciamu à fà u fugliale cù i nostri propri mani. Da i blocchi di lignu staccai 4 perichi cù una larga di 38 cm, 4 lamiti 28 cm di longu è 4 lamiti di 45 cm. Per questu avemu usatu una scurda (per mettezza apparenza u largu di i vigghi) è una serra. Se tenete una circular, hè megliu aduprà, perchè si guarda u tempu.
  3. Tutti i 8 ghjochi vi puderamu stallà tra i garguti in u nivellu inferjuri è superiore di u fesso com "connectors". Preliminariamente, avemu pigliatu tutte e parte (fora di 4 speciali) è in ogni casu nantu à i dui banqui facemu dui burchi paralelli situati à un angleu, per pudè tinuà i vinu in elli. Per fà questu, avemu usatu un attachete speziale à a furmazioni, in a mancanza di questu, hè pussibule à volta à u joiner.
  4. U primu passu à fà un fugliale cù i vostri mani sò assembramentu u quadru. Cogliu tutti i parti di i banchini, i jungle finiscinu i pezzi in u tagliu inferjuri è di l'altitudine, inserisce i toti in i tocu di valli è aduprendu un tornavit cullemu tutti i parti. Siccomu ogni jumper hè inghjuttatu cù quatre vignaghjoli, u fugliale di noi hà da esse forte è fiduciale.
  5. In a pruduzzioni di a nostra banna cù e so mani propriu a strada creativa - stampa. Pigliate a pintura o mancia per u lignu, cù l'aiutu di un cepillo, ennobre u quadru resultante è sia di pratiche.
  6. Appressu, usando scissors, tagliate a pelle à cinta identica (2 x 38 cm).
  7. Avà u momentu più cruciali in a nostra classa maestru hè "Cumu fà un fugliale cù i vostri mani" affittu di u sediu. "Aghjustate" i strapii di u cima di u fugliale, fracciate sottu à u quadru in i dui bassine è i curaghjanu cù unghji (à u ritimu di 2 craci in ogni uitu). Perpendicular à questa fila, in a listessa manera, aghjunghje una fila più di corne à a dritta di u taburete cù unghji.
  8. Dopu, portanu ogni tira cù u cinturione perpendiculare à questu, prima cun un cinturione, è dopu sottu un cinturinu. Cusì, u chjappu di u focu hè acquistatu. Quandu si righjunghja u filu, ogni cella hè chiacchatua è chjuda à u spinu di u banchittu.
  9. Verificà chì aghjustà à e corpu à u quadru. Dopu assicuratevi di chì u sughjettu rinviò per esse fiduciale, pudemu assicurà à a nostra banchina, fatta cù i nostri mani, in a stanza.