Cumu insulà a loggia?

A calda di u locu da l'internu hè generale in casu induve, per qualchissia perchè, questu travagliu ùn pò esse fattu fora. Un esempiu di questu - appartamenti d'appartamentu multiplenichi. In a question di cumu caliu a loggia , soli pensemu, sente troppu bassa a temperatura in a stanza. Unu di i mumenti impurtanti di scaldà hè a correcta installazione di Windows. In u travagliu di a stallazione, avemu bisognu di un spaziu spaziu trà u calore è u tettu, è ancu trà u calore è i fustelle di finestra.

Cumu accade l'insulazioni di i muri di a loggia cù e vostre propriu mani?

  1. Preparamu travagliu è e strumenti per u travagliu. U materiale principale hè un custiera . Se decide un acquistu di u poliestirenu dilettatu, compremu solu a fachada, chì a densità supera 15 kg per metru cubic. Per via di a so densità, i prudutti d'embiu ùn sò micca adattati per l'insulation.
  2. Prima di principià u travagliu per pruteggiri contra u polu è dannu mekanicu, aghjustemu porte è vetrate cù stampatu di plastica, chì sò stati cun cinta adhesiva. Pudete cumprà in a reta di cunnessione speciale di materiu stampatu per questu scopu.
  3. Prima di aprecia a loggia da l'internu, preparamu a mura.
  4. Trimate i sezzioni salimenti di a scuma massanti.

    Assicurà una superficie assulutamente liscia di mura, avemu cacciatu i pòpulu è di terra, scraped off the paintty tacchi e putty cù spatula.

    Emu pusatu nantu à i muri un impiccatori di penetrazione profunda.

    In casu chì a superficie di a strada hè fatta di curinghi pesante, da sopra à e sopra à scogli sò qualchi fistula in una prupizie. Questa prucedura hè necessariu di vientiarà l'aria nantu à u quattru.

    Preparate e pareti per ligà l'electricità. Se vulete insuliar u pavimentu, facemu un cablejat. Per questu questu usamu tubi di PVC senza combustible.

  5. Preparate u calore.
  6. Perchè a superficia duverà esse livellu, u nivellu di custituitu determina i pussibuli devie di a norma.

    In l'insulazioni avemu a planificazione di i cracu per l'ogetti salimenti, Formulemos e so forma è cun forma di cutiddanti. Se l'insulation s'apica nantu à i pipi, avemu creatu in scorci di dimensioni appropritie.

    Pigliemu cola di cimentu specialu. In cunsistenza, ùn deve esse micca troppu grossu o liquidu.

  7. Acalmàimu u tettu.
  8. À a superficia di a saba appricamu cola è aduprà à u muru.

    Avemu pruvatu micca di ottene u cola in i cose. Fixemu u calefanu cù cù e spaghe cù spacers in tale manera chì prughjuntanu spermente nantu à a so superficia. Finu a fine, l'omiculi solu dopu chì a cola enduisca.

    Per accurately fit the plates, utilice un gratitore especiale o carta di liiu.

    E cuntrolandu custantmente da u nivellu. Pruvate per assicurà chì a distanza ùn hè più di 1 mm.

  9. Acalmému u friddu friddu.
  10. U travagliu cù u poliestirenu dilatatu, avemu l'usu di cola di poliuretane speciale. Emprendemu scaldendu da u muru versu a strada. Scrivite e dettagli di u bigliettu è a forma. Hè cù pareti irregulati, ci sò pussibuli maiori, chì anu stampatu una struttura di insulazioni addiciliata, agituleghja à i parametri desitati.

    L'adesivi hè appiicatu convenientamenti per mezu di un canna dispensadora cù strisce o punti, per u scopu di a ventilazione. Hè desideratu chì a cola ùn ponu micca nantu à i buchi di ventilazione.

    À l'impurtanti principalu i cola i sottostrati, appricamu i prudutti preparati à u muru, prescia di ciuffelli, chì avemu dicu à a fini solu dopu chì a cola enduisca.

    Cumminciemu u restu di i mura.

    Avemu travagliatu annantu à u stessu principiu, sicondu u quale era insulated. Appricamu culu di solitu per u perimetru è in u centru di u piattu.

    Sè necessariu, cut the substrates. Hè più crescente per cola in i linii orizontali fatti nantu à u muru. A distanza tra u chianu è u pianu hè chinu di pezzi di insulazioni.

    A sustene i pranzii usamu pads.

    Assicurendu chì e costi vertichi ùn anu micca coinciditerà, in particulare in i cantoni. Usamu lu metudu di dressing.

    Cumpliquenu pendelle, facenu messi in L à longu u muru.

    Amparà u tagliu correctu di a striscia. Avemu u cuntrollu di u travagliu fattu da a piazza. Inoltre, riparà e ciuperta.

  11. Oghje entre i tavulini sò chini di cola o scumparazione, in poi moltu a superficia.
  12. Imparta cù cura a finestra è u prufilu di scacchera cù miglia rinfurzata cù un esercitu doppiu in e cantone.
  13. Da u stessu principiu, prucessu a porta.
  14. Attrezzu l'impregnare impatente suecia uniformi in u muru.
  15. Faremu rinfurzà tutta a superficie di l'insulazioni cù una reta cristiana. Scalfamu a morsa in a cola cù un pezzi superpiziu nantu à l'altri.
  16. Dopu a solidificazione, nivela i mure con una parte di cola.
  17. Guarete in gesso è aghjunghje i mura, pruvatu micca di cullana di a capa base.
  18. Prima cuminciata cù una capa di pintura.
  19. Per l'accoltu di u travagliu avemu digià successu dopu l'ardori.