Esperienza di vita

A gente chì piace d'insignà à l'altri à vive, crede chì avè u drittu per fà questu, perchè anu una vita ricca di vita davanti i so spalle, pò darà centenari d'esempi di e diverse situazioni è u cumpurtamentu currettu in elli. Ma pudete cunsigli?

Perchè avemu bisognu di vita?

Per una parte, a risposta à sta quistioni hè nantu à a superficia, l'experientenza di vita hè necessaria per noi chì avemu l'opportunità per acquistà sapienti, capacità è abilitazioni. Ùn si scurdate di ciò chì succidia oghje, perchè ùn sia micca stata questa sperenza, avemu ogni tempu avè imparizatu a caminari, tenite una cullette, etc. L'Esperienza Vita ùn aiuta micca solu per acquistà novi cunniscenze, ma ancu per ricurdà a nostra forma errone, per ùn avè micca a ripetiri. A mancanza di spirienza hè spessu una fonte di temerita di u populu, in a maiò parte, un scantu di fallimentu. In casu chì una persona hà una sperienza di fà esse travagliu, perlevà insignificante, parechje cumpetenze ponu esse risoltu più veloce è più faciule chì di persone chì ùn anu micca capacità di stu travagliu.

Cusì, l'esperma di vita hè un prugettu putente chì permette di adattà à a realità circundante.

L'esperma di vita hè sempre utili?

In spite di u fattu chì in parechji casi, a vostra vita ùn pò esse utile, pò esse utili non sempre, è si hè una quistione d'una altra persona, ùn spessu ùn pudemu micca percive. Ci sò parechji esempi, chì a mamma, guidata da a so ricchezza di vita, ensece à u zitellu ciò chì farà è quellu chì ùn. Chì chì in stu casu fate u zitellu? Casi sempre vai in contru à e parolle di a mamma, in particulare per un sensu di contradizioni, ma più spessu perchè l'experientia di l'altri, anche in l'adultu, ùn hè micca sempre percivutu, avemu bisognu di pruvà stessu.

Dopu avianu assicuratu, avemu ottene l'abilità di sèntelu l'opinioni di l'altri, ma per sente cunsiglii di l'altri, per esse, per piglià l'arsenalu di l'altra vita di l'altru puderebbe solu quandu vulete. Hè esse, se una persona averebbe cunsigliu, ellu dumandà (viaghja à furmazione o i corsi), ùn anu micca intesu senza ricumandazioni micca stimulati.

Cù a nostra vita, ùn hè micca cusì simplici, o necessitamu, ma quandu si trovanu troppu intarsu. À esse in una situazione di vita simili, ci pare cusì chì tuttu succede, perchè era l'ultima volta, è per quessa chì averemu da eseguisce. U prublema quì hè chì situazione assicuranza identica ùn esiste micca, è guardendu u mondu per u prismu di u passatu, perdemu l'opportunità per vede altre solu suluzione. Allora l'averebbe hè una cosa bona, ma ùn avete bisognu di u ricordu di a vita in u presente.