Cumu serà una donna reali?

A quistione di a manera di divintà una donna vera hè pertinente per tutti. Dopu tuttu, cum'è a famosa frase dice - una donna ùn hè nata, hè diventata. Per fà sapè cumu hè, hè abbastanza per reconsiderà a vostra persunità in quantu chì fiminili sò. Hè per quessa libri cum'è "Cume sia una puttana" - ùn hè micca un benefitu per a donna reale.

Ciò chì significa una donna veru?

Una donna vera hè primarmenti una donna donna donna, è micca una puttana, una donna di a donna o una maritata. U manifesta in tuttu - è in modu, in vestiti, è in interessi, è in cumpurtamentu, è in l'aspettu. Criterium in tutti - feminità. Per capiscenu a manera di diventà una donna vera, avete bisognu di a masculinità di novu è di turnà à e radiche.

Secrets di una donna vera - apparizione

U primu chì si cunsiderà cum'è sèmpiu di a femininu, cuminciendu cù l'esternu, perchè, cum'è sapete, sò assuciati da robba.

  1. Per una donna, ùn ci hè micca una quistione è ciò chì porta - ghjerchji o un vestitu. Certu, un vistitu! Una donna ùn evite a robba è i scarpi di l'omi.
  2. Sì una donna hà vistu calzate, dopu à u sopranu, ci hè una brusa assai feminina.
  3. Una donna sceglie u calzari cù tacchi, anche s'ellu ùn sò micca alta.
  4. A donna ùn vede micca vulgari - hè elegante è attrattiva.
  5. Una donna hè sempre pulita!
  6. Fà un pappellettu ùn si sminò nuddu - e una donna sapi.
  7. Nuddu avissi mai vedà una donna in vestitezza feux, cun un "nidu di corbe" nantu à a so testa o cun un sbagliatu.
  8. Una donna hà vistu a moda, ma ùn mai dopu.
  9. Una donna hà vistu una figura, maquillaje, manicura, pedicure è robes cù a listessa cura.
  10. A donna sguardi bè ancu quandu ella andò per piglià u pane à a tenda più vicinu.

Tutte e règule di sta donna hè chì avà da esse puliticu, bè pruduttu, cambiante da u tempu è di più impurtante - di mantene feminili. È sempre, hè più faciule per esse una donna in una falda, più ca in pantaloni-afghani.

Ciò chì deve una donna vera fà?

Ogni sapiulu chì un omu veru si deve fà custruisce una casa, crià un figliolu è piglia un arbre. Ma chì sia una donna vera fà hè ancu un misteru. Forsi quarchi cosa perchè una donna ùn deve micca dettu qualcosa à qualchissia, cum'è issa moda per dichjarà. Se parlemu di u cumpurtamentu di una donna reale, pudete riferite à i seguenti postulati:

  1. Remain beautiful. I più prestiti i cresciti maiori sò quelli chì si permettenu à fà.
  2. Ùn mai umilatu davanti à un omu è ùn ùn pruvate à risolve i so prublemi.
  3. Avà u so affari, l 'hobby e interesse.
  4. E donne deve esse capaci di gestisce i soldi: per sapè chì salvà, è micca ciò chì - micca.
  5. Una donna, a diferenza di un omu, pò permette capricci.
  6. A donna ùn hà micca devenu sempre a so parolla, ma hè megliu di mantena.
  7. Una donna hè stata circundata da l'esercitu di l'omu: i più amatori, più megliu!
  8. Una donna ùn stà senza una stanza di a nuttartinu, ùn importa micca ch'ellu abbandona u so ristorante o a casa di u chevalier - hà duverebbe conduite.
  9. Una donna chianci sulu in i casi più stremichi è rari. Solu allura i so boni pigghianu un veru effetti. Una donna suttili hè irritanti.
  10. Una donna hè stata educata è bona leghje. Invece di stampiglii rimbionu, leghjite l'articuli - vi pudarete escegene u vostru intregliu, ùn inghjini micca.

A più impurtante chì una donna bona sapiulu hè quantu faciule hè d'attaccà un omu à ella. S'ellu si stà in amore cun voi, ellu gastru in tutti i so mezu è u tempu, u vulete adore. L'omi sempre apprezzate ciò chì danu, sopra à ciò chì accetta. Una donna cunnosce l'usu di i so vantaghji - è ùn abbia di ferà questu!