Ciò chì hè l'autoeducazione di una persona - metudi è metudi d'autoeducazione

Chì ci hè l'autoeducazione? Per una persona, in ogni mumentu, ciò chì hà assicutatu cù a so propria forza, i sapè è a perseveranza era sempre vale. U rolu di l'autoeducazione in a furmazione di a parsunalità hè di primissima impurtanza: per revelà una persona per u mondu in u so sonu unicu è individuale.

L'autoeducazione - chì hè?

L'autoeducazione hè l'aspirazione cuscietza di una persona per cunnettazione è cun independente averebbe realizà u so potenziale, datu da a natura. Per a realizazione tutale, ci vole à avè un sapi profundo di sè stessu, a perfezione di qualità persunale, u sviluppu di e cumpetenze necessale, a capacità à u pensamentu criticu . Chì hè l'autoeducazione - stu tema hè statu investigatu assai da scrittori, filòsufi, educatori, psiculogi di a storia antica.

Psiculugia di l'autoeducazione

I sicicloni dicenu chì l'anima umana hè a forza muturata sottu u so sviluppu. U cuncettu di l'autoeducazione hà parechji elementi constituenti: a furmazione di carattere, forza di forza, u sviluppu di una linea di cummunità. Erich Fromm - psicoanalista e filosu di u XX sèculu, in a so parolla di parlà annunziate nantu à a prussima vita di l'omu - per dà vita à ellu stessu, per esse ciò chì hè potenziale. U risultatu più impurtanti di l'sforzi hè a so propria pirsunalità. Eghjie di i motivi formenu l'impulsu internu per travaglià nantu à elli.

Chì ci hè manifestatu in l'autoeducazione?

L'autoeducazione in a vita di una persona adulta - u so obiettivu principale persequiteghja u travagliu più prufunditu di l'individuu cù u so caratteru è cumprendi:

Perchè avete bisognu di l'educazione?

L'autoeducazione di l'individuu hè un prucessu impurtanti per risolve e cuntraddizzioni è i cunflitti sottumessi a necessità di a persona di cambià. A Cognition ùn hè micca sempre un prucessu agradable, ma hè necessariu per una bona ragioni. Una persona chì ricunniscianu i so fianchi negattivi, face sapien displeziu di culpabili, agressione, risentimentu - hè un amare è, in u stessu tempu, u momentu curinga. Aghja d'autore educazione è sviluppu:

Mètichi di l'autoeducazione

Chì ci hè efficace l'autoeducazione è quale sò i modi di l'autoeducazione? U proverbiu pupulari: "L'età di a vita - l'età di l'aprenu" riflette ancu u prucessu d'educà. A persona chì hà pusatu u pede nantu à questu viaghju hè sempri esercitatu "per mezu di i spine à l'astri". Mètichi chì aiuta à strutturà e attività nantu à a strada di l'autoeducazione:

  1. Ubligatoriu autonumente : parlendu à sè stessu è seguità da elli, per una ricorda stante è a persone di cumpitenza - questu induce à a furmazione di un usu cibbu.
  2. L'empatie - attunementi cù i sentimenti di l'altri, "vedene" in u locu di l'altru - aiuta à aghjunte qualità morale. A persona da u sensu di l'empatizza pò vede da l'esternu, cum'è a ghjente chì u circondu percive.
  3. Ogni ordine ordinali o impegnu - educate a vulintà è pocu à pocu, a mancanza di qualità cunzunente hè eradicata.
  4. L'autore - punizioni - per non rispettu di règule è obbligi, una punizioni hè imposta, chì hè stipulata prima di assumerebbenu impegni.
  5. L'autore critica - una cuntradizioni interna cunducta in u travagliu nantu à l'imutu.
  6. Ogni fiducia hè basatu nantu à l'autoestimu. I sperienti ricumandenu chì recite i so offenses in alta voce, perchè a so pròpia attenzione hè intarratu à ciò chì deve esse fatta.
  7. L'auto-analisi (autoreffulgenza) - include l'autore-cuntrollu, mantenenu un diariu, l'autore rapportu.

Cumu pudè smarrà l'educazione?

L'autoeducazione è l'autoeducazione di a persona principia cù a zitiddina prima in u prucessu di crià u zitellu par i genitori, per l'assimilazzioni di normi, règuli, di valutà l'attività di i zitelli per adulti. U prucessu hè cuscente consegnu da l'adulescenza. A persona chì ùn hà micca ricevutu l'attenzione debbuli è a divulgazione di u so potenzale in a famiglia si pò esse sviluppatu tutte e qualità chì sò impurtante per ellu.

U percorsu di l'autoeducazione accumenza cù passi picculi:

U prublema di l'autoeducazione

U prublema di l'autoeducazioni è l'autore millenamentu dipoi l'antica era occupata da i "menti brillanti" di i pensatori, filòsufi. L'idea di l'autoeducazione passa i tempi u tempu - cambiatanu da ricunniscenza, è ancu cuntene e virità eterna. Platuni, Socrates, Aristòtili - i primi travaglii in u quale pudete vede u valore di l'autore-cunnuscenza è l'emergenza d'una persona com'è persona in u prucessu di l'autore millenamentu. A società deve bisognu di i persone bisogni chì anu aghjustatu alta qualità morali. U prublema hè spressu in u fattu chì una persona pò elegite valuri falsi, ideali è seguità.

I Persone grande persente in l'autoeducazione

L'autoeducazione di i pezzi famosi hè un eccezziunali eccezziunale di a suprana possibbiliata di una destinazione difficiulana, cundizione impurtante, una salute dolore. Tutti: scrittori, artisti, filòsufi, musicisti, capi di l'impieghi è paesi - pusonu un scopu di fà successu, utili è à l'autoeducazioni avè ottinutu assai.

  1. Demostene hè un parlante grecu anticu. Persistendu hà persiatu à forte discursu di lingua-attaccata, voce débil da natura, compulsiva di sputiche di l'spalla. L'autoeducazione aiuta à Demosthenes diventà un grande oratori è parli in tribunale, influenza a pulitica.
  2. Petru, lu Gran - "u rè cun callinu à e so mani" - u regulu di Russia hà amatu di parlà d'ellu stessu. À u so esempiu di l'autodiscipline è u persunatu di u carattere in durae cundizioni, hà fattu un esempiu per i so sughjetti.
  3. A.P. Chekhov , un scritturi russu, si truvò in difficult sciences dopu a ruina di a so famiglia, ghjunghje à a conclusione chì era necessariu di cultivà a "vulintà di ferru di travaglià". L'scritturi cridia chì "la lazignenza era natu davanti à ellu" è l'autoeducazione è u sviluppu di u prugettu creattivu aiutu à u Chekhov a realizazione in l'affari di scrittura.
  4. Franklin Roosevelt hè u presidente di i Stati Uniti. U schedariu riguardu di u ghjornu da a so zitiddina è u desideriu di a cunnuscenza profunda hè un elementu constantu di l'autoeducazione in tutta a vita.
  5. Albert Einstein hè un fisicu teoricu. In a so zitiddina hà parlatu pocu, da u puntu di vista di i duttori, ellu era annunziatu per a so stupidità, lentitudine è mancanza di capacità di sapè. U scientistu dimustrava grande diligenza è diligenza in l'avvene. L'indipendenza di u pensamentu, u sviluppu di u talentu - tuttu questu hè u fruttu di l'esforzi di Einstein in u prucessu di l'autoeducazione.
  6. A.Nevsky, L.N. Tolstoy, L. Beethoven, In Vincent. Gogh, DF Nash, Frida Kahlo, Mohammed Ali, Stevie Wonder, Mithun Chakraborty, Stephen Hawking, Nico Vuychich hè questu di lista completa di i persone chì anu superatu a serità di l'essenza, l'imperfezzione, a malatie per l'amori è l'autoeducazione.

Libri nantu à l'autoeducazione

Chì hè u significatu di l'autoeducazione - ponu esse leghje in i scritti di e famosi, i so studii autobiografichi:

  1. "Educazione è l'autoeducazione" VA. Sukhomlinsky
  2. "Psicologia di l'Educazione" LM. Zubin
  3. "U scriveu è l'autoeducazione di caratteru" Yu.M.Orlov
  4. "U libru per u putere nantu à ellu stessu" E.Robbins
  5. "Li lege di i vittorie" B.Shefer
  6. "L'urdinamentu di l'autoeducazione è i funti murtali attivu volitanti di l'adulescenti" N.F. Yakovleva, M.I. Shilov
  7. "Life Without Borders" di Niko Vuychich