Chì ghjè valuta per u caminu scandinavi cù stace?

U caminu scandinavi si trova ancu sottu altre nomu, cum'è finlandese, sudu è nurviggini, ma dinò implica u stessu mezzu di caminari. Stu sport è una simmintosi assai riescita di un passaghju casual in l'aire frescu è l'attività fisica attiva. A classe pò esse prescindendu da u tempu di l'annu è u locu di residenza. Inoltre, per incontru à questu sportu, ùn hà micca bisognu di molte custruzzioni di materieali, per a classi hè abbastanza solu per cullà peri di schieschi per u vostru creatu. In più di a cunvene tecniche, questu hè una lección útil. Allura, quantu valida Scandinavi chì viaghja cù paura - fighjà più parlà.

I beneficii di Nordic walking per a salute

Parrannu di l'utilità di u caminu scandinavi , vi vale avertitu chì questa classa di caminava si averebbiunu influenza bè a salute è u benessimu di una persona. Cù entrenamentu sistematicu cù una crescita midiola, u musculu di u coru è u sistema vascular sò rinfurzati. Per via di respirazione profunda è uniforme, i pulmoni sò oghji aperti, chì li fa più salutati è à u stessu tempu u travagliu di u sistema respiratorju tutale.

Duranti unu workout, una persona pò passassi una distanza impressiunanti, durante u quali hè mantinutu un ritmu fredu constantu, chì permette a normalizazione di pressione di sangue è a rivolta di u nivulu di colesterol dolore. A dinamica dinò entra in a categuria di cundizione aerobulica è aiuta à reducesu a grassu subcutanicu. Duranti stu passaghju u 90% di i musculi di u corpu è a maiò parte di u travagliu di l'articuli, chì aiuta à furtificà u scheletru tutale.

Purtate cù velli Scandinavi hè una alternativu ideale per un sportu pisu per i persone cù u pisu di pesu, cù e malatie di u sistema musculoskeletore è l'anziani. Dopu tuttu, in i mani sò sempre supportanu posti, chì reduanu u risicu di fallu è distribute a carica.

Regoli Scandinavi è i so prestazioni

Per fà u passageru viaghjate, avete bisognu di maestà a so tecnica. Per principià, pudete pruvate di passà u passiu urdinu, mentre que purtava i pùggini, affinchendu à u mità, perchè serebbe pussutu piglià u ritmu. Allora fracciate i bastone è, per piglià un passu da u pede, piglià cù a manu manca, cresce cù u vostru pede, pressu cù a to manu diritta.

Quandu si stenderete nantu à ogni tine, avete bisognu à fà quellu primu nantu à u puntiglione chì, trasfurmendu u pede sanu, trasladarà u pesu à u cuscinettu, è dopu à i vostri ditte. Cù i diti di una stesa senza stops, avete bisognu di pisà u pezzu di u prossimu passatu.