Topiary di servilli

Probabilmente ch'hè micca sti ghjudiziusi chì ùn piaceru micca belli è interessanti chì adornanu u nostru internu. Ma sò spessu caru. Aghju prupostu di salvà è fà e vostre propriu manu nantu à u topiary. Pudete fà di i diversi materiali: cafè , organza, cintes satin e ancu pasta . Avemu suggeratu chì create una bella topiaria fatta di servilli

Cosa hè un topiary?

Topiary, o cum'è ancu chjamatu "arbre europeu" o "Arbre di felicità" - decorazione di l'internu, chì hè spessu usata in a splendida floricultura europea. Cum'è puderebbe digià intesu da u tìtulu, hè un tipu d'arbre, ma invece di fogli nantu à qualche qualcosa è originale hè anu attaccatu. Ma cumu per fà un miraculu di servitori ordinariu, a nostra classa maestru di topiary vi diciarà.

Cumu faci un topiary di servillone?

Serà dumandatu:

Accogliu per u travagliu:

  1. Pigliemu un servitori. Cut the folds from two sides. Per ùn sughjurnà, pigliate pilastru à quandu da quantu hè piacevule. Avete bisognu à 50-60 tocchi di u listessu colore. Comu u risultatu, pigliate un pocu di più di 200 quadrate. Una sola fiore da e napulitani per u topiaryterà hà bisognu à un locu di 8-10 quadri pezzi.
  2. Ogni pienezu si chjama un pocu menu di a mità è torci, se si vende malamenti, da pruvate a soffiu u to dettu un pocu. Allora fate sta procedura di ogni cantone. U petali turnarà. Facemu stu 6-7 pezzi.
  3. Per mezu à u mità di u fiore, aghjurnamu una napule, ma solu in u mità, senza plegà i lati.
  4. Emprinzammu a cullittari lu fugliu stessu. Pigliemu u mezu è torna, ma micca strettu. U tippu hè ridottu è pressatu. Allora accumpagna cù u nostru buditu in i petali agrupati. Tack u filu. Allora vede per voi ciò chì duverevete bisognu. Se trova u bisognu, chjamate a punta.
  5. In u modu described above, facemu i bagnati restu.
  6. Per fà e manciari di e napulitani per u topiary più grande volumi, hè necessariu di cut napkins di un grandore maiò, ma averebanu bisognu di menu 3-4 pètali, più u mezzu. Ancu se pensemu chì avà, dopu avè l'appruviszone di sta tecnica simplici, pudete fà sapè fà è ripiglià i fiori chì ti piace.
  7. Imparta prestu i foglie. Un prugnu veru è blu si cutà à a mità è torci, furmendu una foglia.
  8. Per appruntà fermamente chimie chjudi piglià una napkin verde è recita un ¼ da quì cù una fasa. In modu, pudete fà cusì cum'è in u principiu - una munzora. Dripiggiannu nantu à una gota di cola da dui bassini è avemu da torce in a nostra "robba" un capu. Per fà più interessante, i spiculi di i denticuloli pò ancu esse imbruttatu unipochi, cum'è prima di i petali. Ma questu ùn hè micca tutti, andemu in u puntu successu.
  9. À l'affettu finitu (di u passu 7), gode un goccia di cola è mette un capicuta appiccicatu in questu (pass8). Toccà cù a quantità, pruvate aghjunghje un caprettu dicurattu in una sola foglia è una simple. Arricàbbenu cum'è quarchi bocchifini boni.
  10. Avemu da piglià prestu i foglie per i rosi grandi. Pigliate un prugnu veru, culori celesti o d'insalata è doppia di volte. Tagliate a quattru zicchini, ricurdativi di manera chì i fugliali di nuvola chjappu. Pudete torci u ghjustu finamente ghjustu. Da una napule vi tocca 8 piezzu. Ùn bisognu di ghjucà cù u culore, i foglie pò esse di tonalità sfarenti.
  11. Avà tratemu di u scheletru di a nostra topiary. Da i ghjurnali è di l'articuli per lavamuzmu chì apremmemu a bola, mette in i filamenti è u metti nantu à u barmolu cugliu. Tuttu sta custruzzione hè colata in una pignata china di alabastru. Avemu aspittatu, quandu tutti saranu sicchi.
  12. Hè fermu solu di disignà a nostra creazione. Nantu à i rosi nantu à e foglie intagliata, drip culuci è aghjunghje à u ballu, chì hè aspittatu nantu à u bastone. In questu modu, guariscenu a bola sana cù prudutti prediletti.
  13. Fantasize è cura di u pome. Ùn vi scurdate di u disignu di a "terra". Hè tuttu, u vostru "Arburu di a Felice" hè prestu.