Guirvalera ucraina cù propriu mani

In i vechji tempu, una guirlanda di fiori era un attributu indispensabile di un costume intelligente per i zitelli ragazzi Ucraini è i Russi chì viviranu in e regioni miridiunali. I tradizioni folklorique anu rianimatu. Una guirlanda brillanta pò esse un ornamentu à a sposa è i so nomi di duminazione à un casale di stile di e folklore, è, sicuru, per aduttallu u capu di a zucchina quandu u so usu porta a un concert o matinee. Opere di fà una guirlanda ucraina cù i nostri mani. A classa maestra cuntene struzzioni dettaljata nantu à cumu fà una guirlanda ucraina.

Avete bisognu:

Manifattura

  1. Tagliatu una basa simetrica da una buttiglia plastica.
  2. Da u tile verde cunduciutu duie volte, aghjustemu una forma simili, aghjuntu à a cuncessione di 0.8-1.0 cm.
  3. Scrivite u teppu inturnutu à meza, a parti frontamente intruducede, affinchendu u patch unmade. A pedagina cosita hè stata fatta, è cusì currettamente, per ùn fà sfracerà a tela, inserisci una basa di plastica.
  4. Utilizà una costura hidden, cose sew cù a parti restante.
  5. Pigliemu una banda elàstica larga, avemu chjudevi a parti necessaria da a so dimensione di a banda di gomma à a circunfazione di u capu. Lubricate a cima di u gomma cù cola.
  6. Nant'à a parti fronta anu pegatu i dui muturati di i bande di gomma.
  7. Pigliemu cù l'aiutu di un pistellu adduzzu in u frontu di i fiori. Se tu piace l'arti di "Kanzash", pudete apprecrezzate a guirlanda ucraina cù fiori autore.
  8. In u reversu di u pruduttu vole ancu pruvà puliticu.

Tradizionalmente, a corona ucraina si trova usata cù cilesti, a larga di quale ellu sia uguali à a longu di i capelli. Pudete esce una culore di cuttingsi di sesti a parti occipitali di u vostru pruduttu. I cazzi, sò cose, curcendu à ghjornu à a catena. A guirlanda cun una banda elastica larga hè piacevule, postu chì ùn mancu stampa annantu à a testa è cun fiertà risurrezzione in a testa durante u performance di a danza.

Cumu pudete fà un elementu di u costume nazionale russu - kokoshnik.