I ghjochi per u sviluppu di l'audioma fonemica

U sviluppu di l'audioma fonemica hè fatta à l'omu à una età curretta. Hè assai impurtante per un zitellu parle bè bè, perchè questu l'impronta per a vita. Eserciti per u sviluppu di l'audizione fonèmicu, prisentatu à stu articulu, sò usati per u travagliu currettivu cù i zitelli di cinque à sei anni. Tali jocuzzi aiutanu i zitelli appuntamentu cù i sappelli di u mondu circundante, eseguite a natura, rializate u sonu di parechje parole, parolle persone custituitu da parechji sìllabbi. Queste classi sò dirigiti à u sviluppu di a percepzioni fonemica è di l'audizione.

I ghjochi per l'audioma fonemica

  1. "Guess the Beast" . Cù l'aiutu di stu ghjocu, u zitellu sia apprinneru di distinguish e voci di l'animali. Avete bisognu di ricordari lu sonu di vuci di diversi animali. Avete devenu un registru, è u zitellu devi à quellu chì possa una quessa.
  2. "Ciò chì passa?" . Per analogie cù l'exercitu previa, vinaranu in registratu varii sonori di a strada. Pudete esse u sonu di parechje vehiculi, u scrupante di friddi, u mutore di cursa, u slamming di porte, etc.
  3. "Aghje sente u sonu" . Questu esercitivu hè dirigutu à l'apprendimentu i zitelli di navigate in l'espai cù l'ochji chjusi. U zitellu sò stati cu i so ochji chjusi, mentre chì u postu si movi versu a stanza cù a campana. U cumpagnu di i zitelli hè di indicà da a manu induve u sonu venga.
  4. "Euliani in u verghjtu" . Questu esercitu facilita à migliurà i capacità di u zitellu per distinguish sonus, per attirerà un'interacciosa . Prima mette in fronte di u zitellu diverse elementi - legno, vetru, metallu. Chjamemu chjamà apposta. In questu casu, quand'ellu chjama u sughjettu, deve esse indicatu u sonu di a cosa. U zitellu si sparisce, è voi tornanu riproduce u sonu di l'uggetti. Ellu deve sapè u sonu è risposta à quale ughjettu pruduci.