I libri di u mondu

Tutti quelli chì anu interessatu a littérature prima o tarda accumene una lista di i meglius libri in u mondu. In ogni casu, ci sò assai di sti listi, sò stati settificati di diversi pubblicazioni prestigiosi è portali populari di Internet. In u mari di a literatura marittima hè difficiuli di sceglie quelli di i meglius libri. Opere duie dui listi: i megliuschi libri cose classichi è i libri chì cambienu a vostra pensazione .

I libri più belli libri in u mondu chì cambienu pensà

Hè difficiuli di sceglie u top 10 libri di u mondu, ancu se u cerculu di ricerca hè indicatu da un tema chjaru. Offre diverse libri di venerà a leghje per vede u mondu pocu diffirenti.

  1. "U picculu paese" da Antoine de Saint-Exupery . Questu hè un cunicu di fata chì conquistò u mondu sanu è hà pensatu nantu à l'eternu. Hè difficiuli di dì chì hè stata fatta pè i zitelli, perchè un adultu scopri più nuances è significati.
  2. "1984" George Orwell . Immortal novel, una anti-utopia, creata da a manu di u grande autori, hè un mudellu di l'opari di stu pianu. I imagegni incubati in u libru sò ancu utilizati in a cultura muderna. Tuttu ognunu deve leghje sta romanzu.
  3. "Centu Senza di Soledad" di Gabriel Garcia Marquez . Questa edizione di cultu si distingue da a custruzzione medita di a narrativa è l'interazzione constante di imprevisibilità. Tutti pò capisce stu novu in u so modu, chì solu aumenta u so valore. L'amore in questa rumanzu hè vistutu da l'angolo assai imprevisu.
  4. "U Great Gatsby" di Francis Scott Fitzgerald . Stu libru hè nantu à a speranza è l'amori, una società moderna vacante è a perdita di moralità è moralità. Un travagliu assai prufunnu chì tocca à ognunu di pudè capì ciò chì hà legatu. Dopu un allungamentu di a pelicula eponymous cun Leonardo DiCaprio in u rolu di u tìtulu, u libru diventava sempri più popular.
  5. "U Catcher in the Rye" di Jerome Salinger . Stu libru abre u velu di u sicretu nantu à a cuscenza d'una adolescente aggressiva chì disprezza è scambia à tuttu ciò chì u circunna. Stu libru rici ca di l'aspirazione dulurosa per un postu sottu u sole.

Parechji di questi libri sò include in a lista di i meglius libri d'arte in u mondu. Dopu avè letturatu opari di littiratura di sta lista curta, avete da appressu à veda à u mondu cù parechji visi.

I libri più belli di u mondu: i clàssici

In questa lista avemu prisentatu apprenttamentu u megliu libru mudernu di u mondu è i classici di i seculi passati, chì ùn mai perderanu a so rilevanza.

  1. "Maestru è Margarita" Mikhail Bulgakov . Una gran travagliu nantu à u putere di l'amore è i vici umani, chì ùn falla nuddu indifferenti.
  2. "Guerra è pace" di Leo Tolstoy . Questu grande rumanzu hè capacitu di perceive solu una persona matura, adulta. Olvidà chì in i scoli anni questu libru ùn hà micca appellu à voi.
  3. "Crime and Punishment" Fyodor Dostoyevsky . Questu rumanzu ci conta a elegia murali, nantu à i turmi di l'omu, à a redenzione è à l'amore pura.
  4. "Eugene Onegin" Alexander Pushkin . Per fà cunnosce cù i classici volere più di vede parechji significati in questu chì ùn anu realizatu. È u travagliu di A.S. Pushkin definitamente precisa una seconda lettura.
  5. "U Heart of a Dog" di Mikhail Bulgakov . Una novella nantu à un prughjettu stranu chì puderia esse scrittu da un medico prufiziunali, chì era Mikhail Bulgakov. Fighjate à vede parechje prublemi cun una vista completamente diferenze.
  6. Anna Karenina da Leo Tolstoy . U misteriu anima Russa, cù tutte e so passioni, scontri è disturbi, hè ciò chì revela a genie novella di Leo Tolstoi à u lettore.
  7. "Eroe di u nostru Tempo" Mikhail Lermontov . Questu romanzu ùn perderà mai più a so rilevule, perchè l'eroi di u tempu in u 19u seculu, è in u 21u hà l'altri vici è passioni.
  8. "Patri ei zitelli" Ivan Turgenev . In i diversi anni di a vita, sta volta hè leghjite è percive in modu di modu diversu: sta magia hè dispunibule cum'è l'opere più grandi. Tutti quelli chì vanu a verità in u testu.

I libri più boni in u mondu di i classici russi sò l'opere chì vale di valute a lettura di tutti.