Cream-brulee cake

Opere di una ricetta per un cake strumminte diliziosu "Creme Brulee". A parte di u lionu di u tempu spentu nantu à a cucina hè tutta u rispunsèvule per risposti entusiasmi da a casa è di l'invitati, perchè ùn hè simplificatu di stà indiferente à pruvà sta postre.

Cream-brulee cake - prescription in casa

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Per caramellu:

Preparazione

Per a preparazione di a pasta di molteniu cun una margarina crema assai bruttissima, aghjunghje un pocu di vilillinu in u prucessu, è aghjunghje a farina tamanta è u polu di puddastru. Dopu à questu, amassi massa a pani di dui minuti. Puderete dividite a farina in sei parti parigghi, fate ognitantu à un pezzu perchinu à spedite, dà e canteri un cuntinuu lisu, attache un pappu o tapa d'una talla approprita, è altrimente portanu e pasticci di piacè è rosy in un forno di 180 gradi. Scraps sò spugliati è fretu u pasticcellu, chì, in fine, hè latinu à seccu in u fornu, è poi scafazzati in una foglia, chì deve esse dumandata à sprinkle the cake finita.

Cumplementu nantu à cumu crià crema-brulee per u cunfettu. Emprendini cù caramiè. Pudemu un grùassu di zuccaru in una padedda d'altitudine, o pane è facia nantu à u focu forte. Arreremu à a stufa finu à a melting. À u principiu di u prucessu di funnu, avemu principiatu à stirbarà a massa per esse di creda. Dopu avè compra un bellu focu amber d'oru, sguassate u panu da u focu è cuminciate, cuntinuannu cunfusamenti intensivu, per introducirse latte in caldu. Se caramellu pigghanu l'arzu, fate u cuntinuu torna nantu à a stufa e calisciu, senza firmà in tràccia, finu à ch'elli fòrdendu. Anu agghiunce puru a villeillina, u sali è a mantra à a mutazione è agite finu à oghje.

Mentre a caratteristica di u carameddu si cava, preparamu a crema. Per fà questu, foglieghja cù u zuccaru, fate vilaille, fate in farina è vende un vetru di latti. Stir the mixture until the texture is as homogeneous as possible. U latinu restante hè stati calificati in una sassa à fogghiu, è po in petra porzioni chì avemu intruducendu in a mezora di u giullu, chì cuntenenu agitate cun forza. Dopu quì, posa a crema in u focu è fremene, stinzendu, finu à chì piscia, è dunque chjappà. Avà aghjunghje un mantellu assai moltu à u custardte è ponte è bè cù un mezcladoru finu à ch'ella hè sputiche è arsu.

L'ultima tappa di a preparazione di crema cream-brule serà a fusion di u custard è a basa di carameddu. Per fà questu, pour caramelu in a crema, a mugnanti constantemente, fate cunninu è acquistà uniformità.

Ora hè u tempu di dicuraggiu u pastellu. Per fà questu, in una forma split o un anellu adattatu, ci arrimpuleghjemu i tagliolini, è impregnassi cù generoso. Spruce i lati è a cima di u cunfettu cù migghiori è si stalla in a frigorifíglia per macerate per almenu dòdeci ora, è ideale per un ghjornu.