Iode radicali - trattamentu effetiva di a glàndula tiroidea

In u trattamentu di i patologii di i tiroidii, iodu radiuattivu pò esse usatu. Questu isòtpru pussedi propiu proprietà periculi per chì u prucedimentu per a so introduzione in u corpu si deve esse realizatu solu cù a survegazione di un duttore altrimente qualificatu.

Iode radiale - trattamentu di a glàndula tiroidea

A prucedura chì utilizeghja un isotopu detti l'avanti:

In ogni modu, u trattamentu cù iodu radiuattivu sò i so diserbelli:

  1. L'accumulazione di l'isòpru hè osservatu micca solu in a glutola di tiroide, ma ancu in altri tessuti di u corpu, ancu in i ovari è a prutata. Per questa causa, i sei anni dopu da u prucedimentu, i pazienti deve esse prutezzione prudigiusa. Inoltre, l'intruduzioni di un isotopu disrupta a produzzione d'hormone, chì ponu influenzallu u sviluppu di u fetu. E donne di età avè avè bisognu à posponà a cuncepzione di u zitellu durante 2 anni.
  2. A causa di l'estretudu di i canelli lagrimi è di i cambiamenti in u funziunamentu di i glànduli salivatori, pò esse disturbazione in l'operazione di sti sistemi di corpu.

Radiuattivu (a maiò parte I-131) iodine hè prescribed in i seguenti:

Trattamentu di thyrotoxicosi cù iodu radiuattivu

A terapia du boni risultati boni. Per trattà l'iperpirotiunismu cù iodu radiuattivu era effittivu, a dosi di a glàndula I-131 assorbita da i tessuti duveranu 30-40 g. Questa cantità di isotopicu pò intru entri u corpu in un tempu o in fraccionarii (2-3 sessi). Doppu a terapia, l'ipotiroïdismu pò esse occurrà. In questu casu, i pazienti sò prescribed Levothyroxine.

Sicondu statistiche, quelli chì sò diagnosticati da thyrotoxicosis , dopu u trattamentu cù un isotopu 3-6 mesi dopu, a malatia recursa. Tali pazienti sò prescritti ripetuti terapia cù iodu radioattivu. U I-131 per più di 3 corsi in u trattamentu di thyrotoxicosi ùn hè statu documentatu. In casi rariori, i pazjenti cù iulamentu di radiuattivu iodu ùn mancanu risultati. Questu hè osservatu da a resistenza di la tiretoxicosi à l'isosimu.

Trattamentu di u canori di tiroïde cù iodu radiuattivu

L'admission of the isotope hè datu solu à quelli pazienti chì anu diagnòttu di malatia oncologica per via di l'intervenzione kirurgia. Piuttostu spessu una terapia com'è esse fatta à u risicu di recurrenza di u cancellu folliculari jew papillari. U trattamentu di a glàndula tiroidea cù iodu radioattivu hè fattu in a prisenza di tessuti residuale chì assorbiscenu è accumule I-131. Prima di chistu, scintigraphy hè fattu.

U isotopu hè amministrattu à i pazjenti in questa dosa:

Idudu radiusu dopu a rimuzione di a glàndula tiroidea

I-131 hè usatu per detta metastasi. Dopu à 1-1,5 mesi dopu a ciclu, a scintigrafia cù iodu radioattivu hè realizatu. Stu metu di diagnosticu hè cunsideratu più efficace. A radiografia hè un modu affascitatu di detta metastasi. Se u risultatu hè pusitivu, u terapicu di iode radiusu hè prescribed. Stu trattamentu hè dirigutu à a distruzioni di e ferite.

Preparazione per a radiodatteria

A cundizione di u paci à dopu a trattamentu largamente dipende nantu à u cumpletu di i prescriti di u duttore. Ùn l'ultimu rolu hè datu questu cume l'preparazione per u prucedimentu hè stata fattu. Cumplisce cumpiimentu per questi règuli:

  1. Assicuratevi chì ùn ci hè nessunamentu gravidenza.
  2. Se ci hè un picciottu, traduce per alimentazione artificiale.
  3. Informà u duttore nantu à tutti i medicazione prumudure. 2-3 ghjorni dopu à u terapicuu di i ghjurnoghji ùn anu da u cunsumu.
  4. Fighjenu una dieta speciale.
  5. Ùn trattate e ferite è u taglije cù iodu.
  6. Hè prohibitu bagnate in acqua di salitu è ​​in aspra l'aria di u mari. Una settimana prima di u prucessu deve esse abbannunati cammina nantu à a costa.

Inoltre, un paru di ghjorni prima di a terapia di i ghjurnoscini, u duttore hà rializatu un teste chì revela l'intensità di l'assulzione I-131 da u corpu di u paci. Immediatamente prima di a terapia cù iodu radiuattivu di a glàndula tiroidea hè realizatu, hè necessariu di passà un anàlisi di TSH in a mattina. Inoltre, 6 ore di prima di u prucedimentu, avete firmatu à piglià a manghja, è di l'acqua piacè - per 2 ori.

Dieta di iode radiusu

Stu sistema di alimentu hè prescribed 2 settimani prima di u prucedimentu. Finita dopu à 24 ori dopu a terapia. A dieta di non-diodu prima di trattamentu cù iodu radiuattivu cumpriu una banca nantu à issi alimenti:

Iode radiuattivu - cumu si u prucessu realizatu

A I-131 Accolta hè stata oghjettante: u paci chì caccianu i capeddi in a castagna di gelatina chì cuntene l'isosimu. Tali pills sò inùori è senza gustu. Avianu a è manciatu di bevi dui vetrichi d'acqua (zucchero, soda è altri prudutti sò inaccettibbli). Ùn pudete micca masticà sta cappella! In certi casi, u trattamentu di goiter tòcicu cun iode radioattivu hè fattu cù un quiddu in a forma liquid. Dopu piglià sta iodine, u paci hè bisognu à lavore a bocca bè. In l'ora più vicinu dopu à u prucedimentu, manghjendu è pane.

Per u paci, l'iodu radiuattivu hè di grande benefiziu - aiuta per trattà a caccia. Per i visitatori di u paci è à l'altri persone cun u persone, l'isotopu hè assai perikulu. A semi vita di questu elementi chimicu hè di 8 ghjorni. Inoltre, ancu dopu à alta di l'usidu per pruteggiri l'altri, u paci hè ricumpuneratu:

  1. Un'altra semana per esse scurdate di basgià è intimi rilazioni.
  2. Destruisce l'articuli persunale utilizati in l'uspidale (o mette in un saccu di plastica stretta da 6-8 settimane).
  3. Prutezzione fiducia.
  4. I punti di iegge di persunità per esse stati manteni separati di l'altre famigghia.

Trattamentu cù iodu radiuattivu di a glàndula tiroidea - cunsequenze

Per via di i caratteristiche individuali di u corpu, i cumplicabbili pò esse dopu u trattamentu. L'effetti di iode radiusu in u corpu crea l'avutri:

Effetti di u trattamentu cù iodu radioattivu

Invece chì u metudu di a terapia hè cunzidiratu per u pacchettu, hà ancu i dui banci di a "medaglia". L'irradiazione cù iodu radioattivu cuntene questi problemi:

Quale hè megliu - iodu radiuattivu o cirurgia?

Ùn ci hè risposta senza dubbiu, perchè ogni casu hè un individuale. Solu u duttore puderà stabilisce quale serà u più efficau per stu pacificu - iodu radiuattivu o cirugia. Prima di scelta un mètudu per cumbattà a patologia di a glàndula tiroidea, hà da piglià parechji fatturi: l'età di u paci, a prisenza di e malatie cronica, u gradu di scunfitta di a malatia è cusì. U duttore dici à i pazienti annantu à e funziunalità di u metuiggiu sceltu è descrizanu e consulenziatu dopu à l'iodu radiuattivu.