Culotte 2016

Prima sò stati shorts! Puderanu - parevanu antichi più pantres. Questu pò esse dichjaratu chì hè un "derivativu" da a fugliore. I prudutti di e donne fendu u so postu nantu à i catchi è in i vestiti, è in u 2016, hè dinò una tendenza. Li curtsi è l'estivi sò sinonimichi, stu annu, cum'è sempre classicu, avant-garde, sportive style è glamorous "notes". A durata pò esse sceltu, accuminciannu da i meriti di a so figura, è l'stile è u tela - da u so ànima, i pussibilità finanziaria è l'azzione.

Chì sò i shorts in moda in l'estiu di 2016?

Fashion in 2016 "blessed" shorts, è triunfantimenti marchja in i catwalks. Shorts-capri è nicer, mudelli classic è incruciati - questa scrittura unpretentiosa, senza esigenza, custituisce u stilu. Sutta sottu sò scarpite di scarpi è accessori, colazione è bruselli :

  1. Curati allongati sò dirigenti in u veranu di 2016. Nisuna ricunniscenza specificante - solu almenu per quì sottu tutta a durazione tradiziunali
  2. A Bermuda hè ancu una priorità, cum'è ch'elli sò universali è pratichi, è questu hè un clàssicu. Calami Bermudas anu passatu à e cullezzione di parechje marche.
  3. L'estiu hè l'u tempu di u lumi addirittura, cusì ponu nantu à issi belli classici di sita cù draperi è dobbe . Pudete cuncede tutte e dapoi inusual, borsa grande. A strada, i dogliu "droolanu" i centimetri extra, è i mini shorts facenu scentificà i vostri "charms".
  4. I prudutti di moda in 2016 - hè un mudellu cortu . Certi di i diseggiani ùn anu digià publicatu colaccine, induve a larghezza manca compii u cose chì deve esse chjusu. Ma cun modi, cum'è sapete chì ùn pudete micca discutiri.
  5. I mudelli cù a cintina alta sò ancu à l'altu di pupularità. Qualchì sò assai bè!

Cù à chì ponu accattà le shorts in 2016?

Cù i mudelli di jeans, hè faciule: facianu à tuttu ciò: t-shirts, blusas, cime. Cù purde di sera è patetti di guipure, avè curaje - a brusa hè a "lumera", armunizendu in textura. Cunsiglii cilestanti cù lace, guipure, paillettes. Clàssici shorts di tessuti densi, lana, cravatta finta - in u clima frescu, satin - à a spiaggia.

Culori, accessori

L'ornamenti di u metalu cum'è i rivetti, i sventili sò longu "passatu" in cullezzione. Quist'annu ùn hè micca una scepzione. Ùn importa micca u tipu di tela è di stile - hè un bughjone oghje da u modu. E cinturini: multi-caputtu, cunti, in tonalità tradiziunali è trisoni impurtanti. A cinta-arcu è i borsiglii di soprapiù, chì "sali" santu più all'estiru di i limiti di u mudellu stessu sò oghji. Coquette, brillanti è numerosa, tutte l'ughjettu.

Culori - veranu. Ùn àbbia paura di rosso, rosatu o insalata - l'estiu hè listessu! Ligure "tristi" sfumaturi - per u clima genovese. Grigio, neri è beige sò apprufessi quì. In ogni casu - sperimentu è divuzione.