Pituitary diseases

A glandula più impurtante in u sistema endocrinu hè a glutine pituitaria. Questu organu chjucu, situatu in a parti infermale minima di u cori, controla a produzzione di tutti l'hormone vitale, è a so cuncentrazzioni in u sangue. Per quessa, e malatie pituamichi sò cunsiderate a causa primaria di varietà parechji patologichi endocrini, viulazione di funzioni rivoluttivi in ​​i donne, u desideriu sessuale.

I sintomi di malatie pituamichi

Diversi malatii sò cunnisciuti, cumprese neoplasmi benigni, di l'organu scrittu, chì cume sò accumpagnati da manifestazioni clinichi characteristici. Ma ci sò ancu i signaglii generichi specifichi di malatie pituitali, secondu ch'ùn si ponu ghjudicà a ghjustizia di a presenza di prublemi:

Serulori disturbii in u funziunamentu di a glutula pituitaria causanu l'evuluzione di tali patologii severi cum'è gigantism, dwarfism, acromegale, ipo- è ipertiroïdismu .

Trattamentu di malatie pituamichi

In a presenza di un tumore activu benignu è hormonal (adenoma) di a glutula pituitaria, per regula, una operazione hè esercitu per rinfreschi.

In altri casi, hè prescrittu un modu longu è à tempu perpignanu di ciclu di a hormona di sustituzzioni di l'hormone, chì permette di stimulerà a glàndula endocrina o di suppressione. I situazioni particulari difficili invistiscenu ancu a radiazzioni è a quimioterapia.