Paruleddi Demonettici

A demodecistia di e tagliole hè una maladie parasita di a pelle, causata da una carica microscòpica di l'Acne vulgaris (Demodex folliculorum). Questa marca ghjè vicinu à i glànduli sebacies è i follicle pèdu di l'omi è di l'animali, per a più chì a spaziu principalu chì hè influinzatu hè parolle, u meatus auditivo, nasolabial folds, chin.

I sintimi di e pugnuli demodegistichi

Sicondu i so sintomi, a demodecistesi assai s'assumiglia l'acne è spessu vicini, perchè l'apparizione di l'acne ordinariu o rosazia accumula l'immunità di a pelle è pò causà l'aparicio di a malatia si a pelle hè stata infosa da una tick.

I sintimi in pugnulidi demodetichi sò a so rossi, scorciannusi, prucidi, inzuccarati. Pénale si pò sciddicate , anziane è scàglite pò fà. Cù sta malatia, anu osservatu l'vermiculità è a irritazioni d'ochji, l'orizonti à spessu occur. A scunfitta di a mucosa di l'ochji provoca a so sequitie. A causa di u prucessu infjammatori, ci pò esse un "souring" di l'occhi, spargente, scumparu mucosa, particularmente noteable after sleep.

Scema di trattamentu di stati demodèctichi

Dopu chì u demodettisu di a parata hè una maladie parasita, hè difficiule di curaghja, u trattamentu hè cumplessu è pò da 4 a 6 settimane à 6 mesi, secondu l'estensione di a ferita.

  1. A prevenzione di re infezzione. Un pezzu mandatu si vulete chì u trattamentu per esse efficace. Per evitari l'avvilanamentu, hè cunsigliu per cambià o ferru di fundeti u toalla di ghjornu. Per lavà, hè generale megliu d'usu canesellu disposable. I donne devenu abbandunà l'usi di make-up (pruvucalli adupratu, chì pò esse infettatu), rimpiazzate culati è altre prudutti di a cura faciale, appliuncià cù tampuni in regule. Mandà in modu mancu modu mancuvaggiu e manichi di vetro di disinfettante è spettaculi. Lavute è pulite tutti l'elementi di vestitu chì sò in cuntattu cù a persona (vesti, capelli, etc.).
  2. Ovinu per l'ochji da demodèctica. A data, a droga più efficace hè u pomatura "Demalan". L'oculidi sò previ ani purificati da e crosche è di a secreziunea cù tinturizati alcoolichi di u eucalyptus o calendula, è cura di esse pigliatu per ùn avè micca entra in l'ochju. Dopu chì l'area affissata hè trattatu dui cù a tintura, cun un intervallu di un quartu d'una ora, l'insemi "Demalan" hè appiicatu à i vilidi di e parolle, è cun ligne frenu. A droga hè utilizata duie volte à ghjornu, u periodu di trattamentu hè di 45 ghjorni.
  3. In u trattamentu di a crema demodetica Blefarfarò 2 hè adupratu, chì hè utilizzatu per u maschile rosata. Per lubricate i fiurati di e parolle, i preparazione Pilocarpine, Armin, Tosmilen sò ricumandati, chì paralizzianu l'arburiche.

Ma chì à trattà e l'odeze di demodekoz ùn deve micca, cusì hè un inguinamentu hormonal (per esempiu, l'hydrocortisone), cum'è reduzanu l'immunità locali è pò aggravate a cundizione.

Trattamentu di e pesta lunitta demonettica cun rimedii folkiati

  1. Compressions. Compress in aloe juice hè cunsideratu efficace. Per caccià a inflammazione o vermiculata hè aduprata di decucuzione di a cortezza di carattere. Cumprendi in a forma di un attrazzu sterile maceratu in una decocu Appena durante 25-30 minuti, ogni 10 minuti cambiendu u venditu à frescu.
  2. Decozione di sole. Dui prugne sopra d'erbe pour un litru di fretu è foglia duranti 5 minuti. Hè cresce chì vi tenite in 6 ghjorni. U primu ghjornu - 50 miliu ogni ora (senza pagare, nclusa ghjornu a notte), u secondu ghjornu - u listessu cantu, ma ogni dui ore, u ghjornu restante - ogni 3 ore.

In cunclusioni, deve esse nutati chì l'infezzione tick-borne è di qualchi droga per u so trattamentu pò causà reazzioni allergii. Perchè, prima di inizià a so trattamentu, hè necessariu di cunsultà un dermatistu.