Cumu pudè fà cumpari di rosi?

In u friddu di l'inguernu, una tazza di tè calza ùn pò cumplementa megliu cà i diliziu diliziosi perfetta fragranti. E siccomu in u tarrenu avà hè ora l'ora di l'annu quandu u caprettu di rosati pusendu i nostri ochji, fate l'embiu più maravigghiusu di elli, è avaremu cusì cun l'apparenza.

Cume brew jam di petali di un tè rose - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U tippali di u tè anch'ellu risolanu accurately, ci sguassate da i cogni è i putemu in un colander, è pudemu lavori tutti sottu l'acqua run. U trasmissioni in un dispusitore cù l'acqua di fogghiu nantu à u fogbu è i pettini scappa di i 4 a 6 minuti. Dopu avemu toccu à tuttu u colander.

In l'acqua potable, dissolve a quantità di zuccheru d'avè bisognu è cocchi l'aricchi dolci per 6 minuti. Avà trasferitu i petali da u legnu cù l'imbulighjate, mischjungimi cù u sciroppu, in quale avemu vicinu una cullette di zucchero squeezed out of limone. U melttu riflittendu hè coccu per almenu 15 minuti è fassi risultati per 7 ore, è cusì briunate novu per u stessu tempu.

Varche di 0,5 o 0,7 litri lavoru primu cun baking soda, è dopu affruntate à u fornu. Aghju nantu à quelli cunfitturi cusì bè è belli cunfitturi di ogni vasu cun una testa sterile.

Cumu cunfittendu l'aricchi di petali rosati è ricetta - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Cù i ciudulite di corpuscule chì ciurenu l'alcevule è l'altru, cuminciendu da l'esternu, in un cercolu, si separà tutti i petali, chì sò lavati è secchi un pocu, è sò trasfiriti a un morteiro da a porcellana. Per elli traspara u zùccheru in pezziu è cumincià à moltendu finu à un musculus superficial.

In basa di a prima rezeppa, preparanu zuccheri di zuccherinu. In u suttellu prestu, ma sempre à fogghiu, per fassi un pappagallo di zucchero di vellucciu è quì cresce u focu di i petali scogliari. Cunfittura di cunfitturi cù un aromatu a vagnotta di vaniglia à a meza ora è l'hà avellu intesu apprezzatu nantu à quellu ghjornu allatu di questu pezzu sterile, petite vasette. Scorredemu è mandà tuttu in a cantina o à u locu più chjucu chì avete.

Avà sapendu sapè u gustu di cumpatibulità di i cunfitturi cù i diversi rosi, ùn ferma solu per susprènnà i so omi cù u gustu!