Hè hemoglobina glucratica hè a norma

Glycated (o glycosylated, HbA1c) l'emoglobina hè un indici indicador biochemicu chì mostra u nivellu mediu in zuccaru di sangue in l'ultimi trè mesi. L'hemoglobina hè una prutetta chì si trova in i sangue. Cù a longa esposizione a tali proteins, si tratta à un compostu chjamatu l'emoglobina gluciliata.

Determina l'hemoglobina glucatu in percentu di l'hemoglobina in u sangue. Quandu u nivellu di zuccaru, più di l'emoglobina, rispettivamente, diventanu ligati, è più u valore questu. E anu cuntu u fattu chì l'emuglobina ùn hè micca ligata à l'ora, l'analizia ùn mostra micca u nivellu di zucchero di sangue à u mumentu, ma u valore mediu per parechji mesi, è hè unu di i metudi più cumuni per diagnostichi di diabetes è pre-diabética.

A norma di l'emoglobina glucatu in u sangue

A rangatura normale per una persona sana hè cunsiderata cum'è un rango di 4 a 6%, indices chì varianu da u 6,5 à u 7,5% pudete indicà una amuzione di sviluppà diabetes o carenza di ferru in u corpu, è un puntuatu di 7.5% di solitu indica a presenza di diabetes mellitus .

Cumu pò esse vistu, i valori normi di l'emoglobina gluciliata sò generalmente maiorii cà a norma per l'analisi rutina di u zuccheru in sangue (3.3 a 5.5 mmol / L fasted). Questu hè duvutu à u fattu chì u nivellu di glucosu in u sangue in ogni persona fluctate in tuttu u ghjornu, è ancu dopu à manghjà, pò ancu cumu 7,3-7,8 mmol / l, è di mediu in 24 ore, una persona sana 3.9-6.9 mmol / l.

Cusì, l'indiulazione di l'hemoglobina glucatu in u 4% currisponde à un zuccaratu di sangue di 3,9, è 6,5% à circa 7,2 mmol / l. In i malati cù u listessu nivulu di zucchero di sangue, l'indici di hemoglobina glucosu pò difeite, finu à u 1%. Questa discrepanzia sorgienu perchè a furmazione di questu indiamentu biocuimicu pò esse influinzatu da i malatii, l'accentu, a mancanza di certi micronutrienti (in particulare ferru) in u corpu. In i donne, a divinazione di l'emoglobina glucatu da u normale pò esse apparizione in a gravidenza, da anèmia o di a diabetes materna.

Cumu reduzzione di u livellu di l'emoglobina gluciliata?

Se u livellu di l'emoglobina gluciliata hè crescita, questa indica una malatia seria o a pussibilità di u so sviluppu. A maiò spessu hè un casu di diabetes, in u quali u nivellu elevatu di zuccaru sangu s'obagliu modu rigulari. A menura spessu - a mancanza di ferru in u corpu è l'anemia.

A vita di i sangue di e sangue hè di circa trè mesi, questa hè a causa di u piriu durante u quale l'analisi per l'hemoglobina gluccula detalla u nivellu mediu di zuccaru in u sangue. Hè per quessa, l'hemoglobina glucratata ùn hè micca riflettente di a diffirenza unica in u nivellu di zuccarinu in sangue, ma mostra a stampa generale è aiuta per determinà se u nivellu di zuccarinu sanguellu superavanu a norma un pezzu di tempu. Per quessa, hè invenimente per riduce u livellu di l'emoglobina gluciliata è nurmalizà l'indici.

Per fà nurmalizà stu indicatore, hè bisognu di guidà un stiltu di salute, seguite una dieta prescrita, prescrivi i medicazione prescritta o inghjulione di l' insulina è seguite i niveli di zuccaru.

Cù diabete, a rata di l'hemoglobina glucosulana hè pocu più alta cà a persona sana, è a figura hè permessa di u 7%. Se l'indicatore supera u 7% in u risultatu di l'analisi, questu indica chì u diabete ùn hè micca cumpensatu, chì ponu conducivà à u sviluppu di cumercii serii.