A rivene di a Nova Zelanda Adele: un cuncertu in un vestitu d'alta magica sottu una tempesta di tempesta tropicale è un tributu maori

Adele hà sappiutu guadagnà u cori di l'oligaturi ùn solu cun una vuci tremenda, cun un modu rilassatu di cumunicazione, rilibulità, iriacciali, ma ancu cù prufessione. Tutte e qualità u pruprietariu di u "Grammy" sette dimustratu durante a so gira in Nova Zelanda ...

Attività drammaticu in a piova

Dumendu u domicile, Adele hà intrutu in l'estadiu di Mt Smart Stadium in Auckland, in i posti chì i so attrazioni anu stati aspittati da un 40 mil esercito di fanne. U cantante ùn hà micca annullà u cuncerta per i cundizioni climatichi chì u ciclistu Debbie hà purtatu.

A prontamu di meteorulugichi hè stata vera. Adele hà sappiutu à cantà uni pochi canzone, cum'è questu u celu apertu. Un secondu dopu u cantante hè stata chjucata à a pelle, rifletti di l'acqua spulava da i so capelli, ma a stella ùn pensa micca d'interrompdu u spettaculu. Thrifty viewers passavanu Adel un chjapu roscu, chì ghjunghja nantu à un vestitu bard satinoso da Zuhair Murad.

Duranti un rompiciu frà e canti, l'articulu si asciucò a so faccia cun una spugna, sfacciatu mascara in tuttu u so facci, ma nimu hà fistutu à l'apparenza comicu è di u mandaginu swirling di l'stella. Sicondu l'audienza, Adele hà vede assai.

Adele in New Zealand

Publicazione da AdeleInPoland Fanpage © ® (@adeleinpoland)

Locu folklore

Uni pochi ghjorni prima, u concerti di u cantu di u cantatore fubbe in Oakland, chì piaceru u publicu di u New Zealand. Prima di inizià u so show, Adele hà invitatu trenta Maori e guirreri è donne chì cantaban è danced à l'urge. Dopu a so splutazioni, a diva ammudò chì ùn pò micca spustà perchè a causa di u cuntenutu folklore.

Adele hà invitatu e donne è i guerrieri di a tribù Maori
Leghje ancu

Aghjunghjite, u giru di u mondu di Adele finiscinu u 28 di ghjugnu in u luni di Londra di Wembley.