Chebureks nantu à iogurt

Chebureks, cottu nantu à kefir, sò uttene sù più prudigiunamente ca l'acqua è sò arbevuli ancu dopu à enfasi.

A ricetta pè chefureks à u kefir hè assai simplice è ùn ne ùn esiste un esercitu speciale per a so preparazione, è u riposu pò esse o vacche chinu tradiziunali o qualsiasi altru riposu.

Cumu farà ricette à u kefiru?

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In u kefir, aghjunghje salate, impone in u ova è stirate cun un forchetta o un battiu. Puderete gradualmenti a farina tamanta è amassi a massa densa. Lasciate durante vintu o trentà minuti, cù una toalita neve.

Mentre a pasta hè infosa, preparamu u riposu. Limpi è tagliate in cazzi di tazzi, è peppa à ripienu. Aggiunciu u sali, pezzu nìuru, piglia in caldu è imbulighjà.

Dividemmà a pasta in settè parte, ognuna di elli hè struduta è superimpostu nantu à u focu di centru, untuate da u nivellu. Pigliemu a pasta di pezza cù u riposu à mità, rintelu i tane un pezzu cù un pappu arruinzatu è tagliatu cù un rinfricatu curlitu o un cutidianu filu sicuru, dà una forma ronda sbagliata.

In una panna grande o in una puchina, calentemu una cantina sufenzu di l'oliu refinatu verdure è frittura di i furmagliu furmatu in un pocu minuti annantu à ogni parti finu à a rudesse.

Puderebbe cunsigli in ioghju

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà u riposu, purtammemu a cipolla è turnate in a macchina à a carne è a carne picchina. Aggiunciu u sali, pezzu nìuru chjaru è mischjà bè. In una platter o una largosa banca, cunghje cù l'oliu vegetale, dispunì a carne piccetta cù una prima capa, diventendu prima in boli. Avemu avè a travagliu in forma di pasticcerie di carne.

Pigliate u kefiru, uovo, u salinu è a farina finu à uniformità è di calà a fritta cù l'oli vegetale. U prucessu di fritte ghjustu slut hè simile à pancakes. Una culloca hè speduta in a padedda cù a pasta pocissima, da quì ponu unu di i pasticcerie di carne e vendu a quantità di massa nantu à a cima. Quandu i so bòie di pienghje i bagnati in un pezzu, turnaranu à l'altru è frittate ancu. Furmagliu ogni parte i piglià circa trè à quattru minuti di u tempu.

A ricetta per i zuccarelli di u iogurtu cù carne è furmagliu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In u kefiru, aghjunghjite l'ose u oliu sali, fretu in l'oliu vegetale è purpi in a farina tamanta. Amu piace una massa elàstica, ma micca troppu piscia è deve esce da vinti minuti.

À a carne piccata, aghjunghje a cipolla grilla o cipolle finamente dicata, greens piccati è fette finamente o rossu furmagliu dura.

A staghjone à u gustu di u salinu, pimentu negru moltu, aghjunghje l'acqua o caldo è mischjanu bè.

A pasta prisenti hè spartutu in parti, di quale avemu da fà cumpagnie. Per questu pudemu sparghjera ogni pezzu micca magre di capa, sottumette u pezzu, un pocu, passendu torna da u centru, è di plegà a meza. Scorrini i tane cù un pappu arraggiatu è tagliatu cù un cuteddu.

Frittu i nostri prudutti in una cantina sufienta di l'oliu vegetale, calienta in una padedda o pienza.