U nivellu di mimicry si spende: una sessione di foto di ghjocu unicu

Meet! Questu hè Cindy. Hè u cani più happi in u mondu. In prima, perchè u babbu hè in una pusizione interessanti è di ghjornu à ghjornu sarà a matri, è, sicondu, a so mistress hè simplicemente fugliale per a so pet

È micca tantu tempu avè u mondu visti una dispunibule di fotografia fantastica, u mudellu principalu quale hè u puzak di Cindy.

Stu ritrattu di ritrattu vinni organizzatu è creatu di Vicki Miler, un fotografu talentu di Queensland, Australia. E, anchi u fattu chì si compone di un pocu fotograficu, anu daveru abbastanza, amori è tenerezza.

Dachshund Cindy posa cù una corona fiore romantica nantu à a so testa in tutti i petuni chjudi. Vicki hè un talentu chì un fotògrafu chì a ghjocu domestica l'hà intesu da una parolla è seguitanu immediatai l'attitudine necessaria. A strada, a photo session durò più di 20 minuti.

U prestu di a tarifa dici:

"Ùn aghju cenni chì Cindy era tantu ubbidienti è incredibbilmente fotogenicu! Durante a sessione di photo era un modellu reali. Fighjule queste imagine, è l'ànima si ralegra. Chì ci hè una furtuna di avè un amicu stupidu di quattro capelli?