Brynza - ricetta

Brynza hè un pratiche famoso di a cucina ucraina, balcànica è pulacca. Hè utilita com un appetizer, ma hè quarchi vota aduprà com'è un raffinamentu pè i purpi o vareniki. E se tu faci u furmagliu in casa, sarà più più utili è più nutizie più solu di a tenda.

A ricetta per brynza in casa

Ingredients:

Preparazione

U latte hè in legnu in una cerva, è poi veni friquatu à un statu caldi.

Scalfimu l'acqua in un micru, fate l'accumitatu è aghjunghje. Appena, pour a suluzione in u latte è permette a mischju in un locu caldu per quasi 50 minuti. Duranti stu tempu, u latti diventerà un coetanu, chì deve esse tagliatu cù un cuteddu in chjassi. Dopu à 20 minuti, mischjà cù e mani cù e mani è i mette in un colatore, coperto cù gasa. Per u colander aghjustà a panella, avemu postu a carica nantu à u topu è lasciarà durante 2 ori. U serumu risultatu hè fugliu in un vasu, pour u salinu è impugisce u furmagliu in una solu suluzione solu per 3 ghjorni. À a fine di u tempu, a brinza casera hè pronta!

A ricetta pè casa brynza

Ingredients:

Preparazione

L'ova hè bollita prima è a sali hè ghjustu. Oghje u battaglione finu à uniforme, aghjunghjenu a crema agria è mischjanu bè. Quandu u latti comenzini a risurrezzione, pour a salsa di ova è u kefir. E stivendu cuntenutamente, purtate à foglie è appena cumincianu a salienti per siparà a curda i grande floccate, sguassate u pan da u focu. Pigliemu e flocculare cù un scrusciu, mette in un colatore è pressu cun un pistone, in quale pudemu spremu un pocu acqua. Dopu à 15 minuti, u furmagliu hè cunvertitu currettamente, torna sottu sottu à a stampa è esci da a notte sera, perchè chì u sommu solu separa. U furmagliu finitu hè imbruttatu in carta è arregistrà in a fria.

A ricetta per brynza

Ingredients:

Preparazione

U liggittinu torna à fogghiu, fate l'acitu è, trascurgendu, calori finu à chì u zucchinu cumincià à separà. Dopu quì, sguassate u panu da u pianu è si ne vanu à friddu. In un colander allargonu a gasa è purtava in una massa perfetta. Lasciate durante 2 ore, è poi affirmate a ghjacara cù l'impegnu.

Aghjunghje, preparamu a brine per brinza, a ricetta di quale hè abbastanza simplice: ghjunghje l'acqua cù u salinu, ci diminuemu u furmagliu prestu è da novu mandemu à a pressa per 6 ore.