Moda sundresses 2014

Cù l'iniziu di i primi ghjorni buffali è vulete vistutu quarchima cosa luminosa, aria è còmodu. U megliu di tuttu, cù questa tastera, sicuru, gestioneghja un sarafan di l'esternu femminile. Hè difficiuli di truvà più vistimenti cunfortu è bellissima per i ghjorni cale, in particulare quandu avete bisognu d'avè un apre di win-win.

Sè a compra di una sundress hè tutta a pianta, u nostru cunsigliu certamenti avarà aiutu à cumprà l'opzione più preziosa è adattata. E se in u vestitore varchule ci hè digià stu utile di vestitariu, dopu avè lettu l'articulu, ùn pò micca prupunente di compru una più.

I mudelli di moda sarafani di u 2014

In questa stagione, i sarafani saranu à a cima. Moda per maxi piace assai di u sessu fair. U vistitu in u pavimentu dodreghjanu ogni figura, ammuglia perfettamente i difetti è fà a so amata incredibbilmente attraente.

Trà i sarafani longu, mudelli cù chjudaranu asimètrici, volgelli, baschi, è ancu parechji tagliu sò in grande esigenza. E strapelli ani amu è finti, secondu u tipu di a vostra figura, accentuate i spalle è bellezza di u collu.

Se ùn avete micca piazzatu sarafani longu, è preferite wear fette curtite è vestiti, da quì in i modelli di moda di l'estiu, puderà ancu di sceglie l'una bona scelta per ellu stessu. Sirafani retro brevi e sfariti fà una figura più feminina. A cintina alta cù una fabulosa futtura - stu mudellu hè cunsideratu a più stylish in questa stagione. È se vulete enfatizà un pienu bè, po sceglie sceglite sarafan senza straps.

Frà i culori di moda di sta stagione pò esse distinatu di stampa fiurali, rosati brillanti, turcu è verdi, ma ùn sò micca ignurati da i diseggituri di u patronu di i tons pastel calmosi è monofonii.