Questa pareja di novu annunziate anu u ventu di Internet, è oghje annunziate annunzià

No wonder di dì chì avete bisognu à esse felice felice, micca bella! Dunque, a felicità ùn hè micca in bellezza o di soldi.

Hè una parente di famiglia, chì l'internet hè statu micca discutitu solu da a lazzarusa. Anu avutu chì l'amore hè a cume in a vita di una persona.

Quandu parechji anni fà sti ritratti di casate anu accade à a reta, ritiru à i fori è e rete soziale, sò stati trasferuti da via bluetooth è MMS. E nimu pudia crede chì queste sò persone reale, micca photoshop, staging o quarchi broma. Dopu ci eranu versione chì a festa era ghjucatu nantu à a disputa, ma era micca cusì.

Sò veri di pirsuni, è si maritonu per l'amore, per via di quale anu avutu un bulu maravigghiu è bonu.

Quandu ci vede à i so ritratti, pudete vede cum'è quelle i lignati brillanu cù a felicità, è ùn lasciaranu micca com'è tutti l'altri, ma assai altri ùn sanu micca a felicità in quale sti cuscuranti viventi viaghjà.

Di sicuru, avianu a suffriri ridicule, burlate è insulti in l'indirizzu, ma l'amore era più forte chì e lingua maligni, è sò cuntenti, maliau tutti.

Ùn lasciate micca l'audience da Internet è avà, parechji si sapiscenu quantu a destinazione di questi novi. E da elli, cum'è no vemu, tuttu hè assai bè, perchè vogliu desiderà solu più felicità.