Cactus insolitosi

A natura hè assai richia in e richiamarii rare è raru. Cacti sò stati rappresentanti straordinaria di a flora, capaci di abitanti ancu in i cundimi clima. Ma ancu di elle si pò distingue assai spezie inudite. Uni di elli sò poisonous, periculosi o capricciusi chì ùn sarà micca mai a nuddu à razza in casa.

L'espezie inusual è raru di cactus

Unu di i cactus insulatorii è unichi è l'"Agave" o "Aloe americanu" cù i so prucessi diretti è di peddi di u ditto chì partenu da u troncu principalu. Finuranu in gruppi di spine, addiventanu in una intricata rete nettu. A so unicità hè chì dopu à a furmazione di u filu, l'"Agave" ùn cambia più a so forma, ma solu addiventa più forte è più largu, mentri a maiò parte di i cactus sò o prudutti di qualità o cultivate "mani".

Un altru cactus interessanti - "Ariocarpus" o " Pavimenti vivi", cactus senza spine. Creta incredibile lentamente, chì crescenu in 50 anni solu à 10 cm di diàmitru. Duranti a stagione di cumbugliu, i cactus sò spine sbagliati, ma cum'elli crescenu, si cadunu. Comu difesa, invece di spine, anu utilizatu sustanzi psiculate, è si creceranu ind'u paesi rìmpie.

"Astrophytum" o "Cabeza di Medusa" cresce in a forma di capelli di serpenti, cum'è u nome dale. I fiori di stu cattu sò assai noti - sò chjami fiuri gialli cù un centru rougatu. I Seeds di "Astrofiti" sò assai grande - finu à 6 mm.

"Peyote" o "Lofofor Williams" per causa di l'ufficiu psicodèlicatu putenti hè pruibitu di cultivà, solu à i tribù indiani usanu a pianta in i so rituali.

Unu di i corti rari hè Discocactus . Hè difficiuli di cultivà in casa, perchè parechji pirsuni decide dicenu questu. In questu cactus sò incredibile bello. Addiventanu, producenu "cefali", cundini sposti da spine, di quali più tardi appressu fiori grossi di culore biancu.

"Gilotsereus wavy" ciuroni sola cù fiori enormi. A so longu righjunghja 35 cm, di diametru - 23 cm. È fiurisce sola in a notte, ogni fiore s'aprì solu una sola volta, dopu a quale pruduce a sementa, diventa un alimentu o passa. A vurria di Vanilla di u fiore hè assai putenza è pò esse solu intuppable quan inalmente.

In Pereskiopsis, foglie è spine cultivate da i listessi punti. Stu cattu ci crisci assai rapidamente, ma raramenti hè utilizzatu per a fioritura o per scopu décorativu. Piuttostu spessu serve com'è una basa di vaccina per accelerà u crescenu di e piantini di altre spezie di crescenti di crescenti.

Un cactus rari assai - "Turbinicarpus underground" . Purtantu, vede ughjettivu, cum'è a so parti carnuta hè cum'è si hè risuscitatu sopra à u pianu nantu à un pianu finitu. A surprisa principal hè aspittendu per voi sottu à u pianu - ci sò razziali grossi è purtativi, micca micca inferjuri in grandezza à i vignati nantu à a superficia. Accumulanu assai umidità è aiutanu à a pianta sopravivenza una sece severa.

Obregony, also known as cactus artichoke or Leuchtenberg, si sviluppa in una moda geofisica: prucessi trihedral è purpuri di u curldu di u corpu à a basa di u troncu, chì dà a pianta cun parechje à articulu. Dopu a ferita in e cime di "Obregony" i frutti edible com'è fugliale.

"Flossfeldia dwarf" cresce in u rocca di l'Andes è hè u cactu più chjuca in u mondu. U più grande specimenu hà righjuntu u 13mmicammetru. U so nomu hà ricevutu in l'onore di u paese di i Lilliputiani in u libru per Gulliver. Dopu l'autudicenziu, "Blossfeldia" pruduci a mansa chì sò tantu chjuchi chì si cunfundanu cù a sona è l'altri ariani. A maiò spessu u cattu hè un puntu di crescita in u circondu, mentre chì u "Blossfield" cresce da a depressione in u centru di a pianta.