Brooklyn Beckham hà dichjaratu chì a vita à una stella famiglia hè assai difficiuta

18 anni Brooklyn Beckham, u figliolu maiò di a famosa Victoria è David Beckham, diventenu un membru di u televigilazione Entertainment Tonight, chì hà dettu un pocu di ciò chì significa di essiri un zitellu di genitori stella, è di i so piani di attività prufessiunale.

Brooklyn, Victoria è David Beckham

Brooklyn hà dettu qualchì prublema nantu à pressu publicu

A so intirvista cù u 18 anni d'anni Beckham accuminzò da cuntà comu si era un zitellu di parechji famosi famosi:

"Semplisteghja chì ghjè un figliolu di Victoria è Davì hè stupendu è faciule. In fatti, ùn aghju micca aduprà parechje cose chì mo parenti facenu. Certe volte solu di vede cun i mio amici à una filetta o à un club, ma ùn sò sempre sempre offu paparazzi. Unu hè solu per stumbler è fate a cosa malata, cumu si scrive nantu à Internet è ghjurnali. Spécialment displegate, quandu a discussioni di u mo cumpurtamentu accumenza cù l'exclamazioni: "Cumu pudia fà cumu? Questu hè u figliolu di quelli amichi Beckhams! ". Inoltre, aghju da travaglià assai, perchè ùn vogliu vede più affari chì i me parenti. Tutti i ghjorni cuminciate à 5:30, è quandu aghju intesu e cunversazione di i mio amichi chì sò dorme finu à 8:00, a vi fate l'invidie.
Brooklyn è David Beckham
Leghje ancu

Beckham hà parlatu annantu à u so hobby

Dopu à Brooklyn hà dettu infurmazione di i complejità di a vita in una stella famiglia, u ghjuvanottu decide di dì di u so hobby. Eccu i paroli chì Beckham hà dettu:

"Parechji di i mo fans è i so fanelli cresce chì aghju seguitu à i passi di u papa è diventà un attore di football, ma questu ùn sarà micca. À u primu, pensu ancu chì puderia piglià dinò in u football, ma ogni annu stu penseru era più comu un mitu chì una verità. Più haiu crisciutu, più divienu interessatu à a fotografia. È dopu avè assicuratu à esse un assistente di Nick Knight, tuttu sia in locu. Aghju fattu una decisione, è i me genitori susteneia in questu, chì aghjunghje a me attività prufessiunale sempri cù l'arti fotografici. Dopu assai, andaraghju in New York, induve a furmazione di fotografia sò 4 anni. Sò veramente bè aspittà à questu avvenimentu è eccitatu assai ".

Ricurdate, più di un mesi ago, Brooklyn palesa u primu libru-photo album. In più di i 3 presentations chì si sò in Londra cù a so participazione diretta, una esposizione di foto di l'opere chì eranu inclusi in u libru fu organizatu. Malgradu u sustegnu impressesivu di a famiglia, u 90% di i ritratti anu avutu risultati negattivi. Questa situazione Beckham ùn teme micca, è cuntinueghja per parlà di ciò chì li piace di sparà.

Parechji critichi ùn anu micca piace i ritratti di Brooklyn