A morte di u groom era una verità tragedia per Michel Dockery

Michelle Dockery, famoso per u rolu di Maria Crowley in a serie "Abbey Downton", ripetuta u destinu di u so caratteru. A vigilia di l'anniversariu di l'attrìzia hè mortu un omu amatu.

A proximità à l'ultimu respiru

Michelle preparava pè i festivi (u 15 di dicembre hà turnatu 34 anni di età), cumunicatu cù i ghjuchiali è di partituri, pubblicatu a nova sesta finali di a "Downton Abbey". U so cumpagnu John Daynin era suppostu vulutu di vulariri à a sposa nantu à a vigilia di u partitu, ma ella, ella, avia da andà in Italia, per andà in un di l'ospitale di Cork. Ghjuvanni murì, tenendu una manu in manu Michelle.

Malatica insidiosa

L'attrice hà avutu chì u so fiancé era malatu cù una forma rara di cancru, ma crede, cun solu sulità di sta pesta. Ghjuvanni, gràzie à u sustegnu di i parentagiu è l'azurie, hà cummattutu per dui anni, ma ùn pudìanu micca riaccumpelu.

Celebrity prova di ùn publicità a so vita persunale. Hè sanu chì l'irlandese Dainin hà travagliatu com'è finanzatore, è si ncuntrò più di dui anni. A coppula divintò impegni in u Febru di u 2015, ma ùn hà micca sughjatu à casu. Fighjendu di i so sentimenti, l'attrice inglesa admessi chì a dispiava.

Leghje ancu

Evil Rock

Fans Michelle simpatica sinceramente cun ella è nutanu chì in a serie "Abbey Downton" Lady Mary Crowley perde ancu u so amatu omu. U so maritu hè uccisu in un accident di car.

U rapprisentante di l'attrìlla dumandò à i fannijiet particularmente ardenti per rispittà u so dulori è per un'altura permette stà u sole inconsolable.