Puderaghju i me denti durante a gravidanza?

Tutti sapemu quantu impurtante hè di vigilà cura curabilmente a cundizione di i vostri denti è a bocca. No cura in u tempu, i difetti dentali prugressinu rapidamente e causanu dolor insufriblee è discomfort severu. Inoltre, in certi casi, non-assistenza da un dentista è ignora i prublemi cù i denti induve a distruzzioni è a perdita di unu o più di elli.

Durante a gravidanza, ogni donna pò dinò in u mozzu, i danni l'esmalte è altre prublemi simili. Inoltre, duranti stu piriodu cuntenutu, a cundizione di a cavità orali hè spessu sottusate in eserciza impurtante, per quellu chì ei futuri hanu da ricumandà à un medecenu outittore per u trattamentu dentale terapicu o kirurale.

Intantu, in certi casi, tali manipulazione dentale sò un forte stress è pò esse riescibile per i femini chì aspittanu à u nascita di u so zitellu. In questu articulu, vi diceremu chì si pò trattà i dentru durante a gravidanza, o hè megliu per posponà finu à chì u zitellu hè natu.

Puderaghju i me denti durante a gravidanza, è nantu quale data hè megliu per fà?

Certu, ogni donna hà dettu capisce chì per trattà i denti, se fallenu è di colapse, hè sempre necessariu, independentemente di e circustanza. Ignorà i prublemi dentali in ogni periodu di vita pò esse micca solu à a distruzione finali di u tessulu dentale, ma dinò per a diffusioni di u prucessu infettuu da a cavità orali in tuttu u corpu.

Questu hè u periculu più impurtante di uvizzu chì si trova durante a gravidanza. Se u mutivu di tali sentimentu si prisentanu à a proliferazione attiva di i microorganismi patogeni in a cavità orali, ci hè una probabilità alta di a so penetrazione à u fetu, chì pò pruvucà u sviluppu di malformazioni congèniti o ancu u sfinitu di u fetu in u corpu maternu.

Per evitari, quandu u moffittiu è altri sintomi disgustati sò in a cavità orali, i denti si tratanu immediatamenti, inveci di u stadiu di u sviluppu di u fetu. Se u paci hè micca preoccupatu di u dolcezza, ma ella hà u prublemi dentale, cù manipulazione medica, hè megliu esse stenniata finu à chì u sictu trimestre principia, quandu tutti l'organi è i sistemi basi di i migghiori futuri sò rializati.

À tempus tardi di aspittà à u zitellu, ci sò ancu ristritti per a realizazione manipulazioni dentale. Allora, a maggiorità di medichi nantu à a quistione di quantu settimane un dente pò esse trattatu durante a gravidanza, risponde ch'ellu hè megliu per fà questu prima u terzu trimesteru, questu, finu à 29 simane.

Puderaghju i me denti durante a gravidanza cù anesthesia?

Eghjezzjonijiet futuri, scantati di a vita è di a salute di u so zitellu, sò interessate micca solu in quellu trimesteru di gravidenza, pudete trattà i vostri denti, ma ancu cumu fà cumu ghjustu. Spessu, i donne chì aspittàvanu u ghjornu di u zitellu refuse una injezione anestetica, scantannusi per dà per u fugliu, è pateanu u dulore straordinaria causatu da i manipulazioni di u dentista.

In fatti, questu hè un errore grossu, spessu cumportamentu à u sviluppu di cumplicità sèculi. S'ellu hè necessariu di trattà e dentru di una ragazza o una donna pregnant, ancu in u primu è terzu trimesteru, i dentisti puderanu utilizà qualchì preparazione anestetica lucale cù l'ultima generazione, perchè ùn puderanu micca passà per a barrera placentale è ùn portanu micca dannu à u futuru babbu.

Hè stupidu è incredibile periculosa per rimbursà voluntariamente l'intruduzioni di l'anestèsichi in u trattamentu dentale mentre aspetta una vita nova, perchè deve definisce ghjunghje infurmà u duttore nantu à a vostra situazione è permettenu di sceglie tà i tassi di azioni, piglià in contu di u periodu di gravidanza.