Jacket Chanel

Quandu e donne di moda principia à parlà di Chanel jackets, a maiò spessu, dìmosemu a littiraria tweed, chì u famosu designer presentava à u publicu in l'annu di u so settore annuitariu. In u mumentu, hè digià 60 anni in una fila hè una parte integra di ogni riserva staggine di una casa di moda.

Eternu classicu

U studiu attuale di "Chanel" Karl Lagerfeld hà pruvatu sperimentazione cù u mudellu classicu di a chjappa di Coco, ma sempre rispettu à stu locu stòricu. A diversità di assai solu solu di podju extravagant, a chaqueta tweed d'annu à annu segue a essenza pratica è simplicità. Hè per quessa, retarda tutte l'avvanzi chì hè stata apprezzata da i primi fidati di u paese di tutti i tempi. Impruddientemente, fate l'acchianava i so armarii. Nancy Reagan, Jacqueline Kennedy, a Principessa Diana, Margaret Thatcher - alluravanu una capucina tweed from Coco Chanel - questa cut è questa texture pò esse ricunnisciutu di ricordu in i fotografii sopravuti.

Quant'è l'incredibbili pupularità di i ghjuvelli tweed, Koko aghjusta ancu chì u fattu chì in l'ultimi anni in un ambienti di moda ci era una nova tendenza - una chaqueta di punta in u Chanel. Questu hè una imitazioni più piafacente di questa struttura di tweed tattoile chì si pò vede in u catalogu di una casa di moda, ma questu ùn hè micca definitu micca un passu da u geniu brillanti di u maestru. A fabbricazioni artighjanali fa una chjappola di Chanel per una solu stima di u pretesu chì si basa in una combinazione win-win di colori è texturizati. E questu significa chì ogni donna, armata cù l'attrazziali di tallo è u filamentu d'alta calidad, ponu ricustruisce u so vestitariu cun unicu puntuale universale.

E siccomu parleremu di a versatilità, fighjeremu qualcuni di porte a chjama di Chanel. A megliu cumminazzioni, sicondu tutti i patroni di u stilu, hè una chjuccula è a falda midi, ma dinò cose puru cù vestiti longu, jeans è calziuni nìuri è taglioli pastel.